Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar de keuze is aan jou

meisje schreef:Pony 1 zou ik voor gaan, die 2e zakt heel erg door zijn kogels

Imitador schreef:ik vind die derde mooi, maar dat komt ook omdat hij ouder is. Maar hij heeft wel al papieren, dat is wel een voordeel. De tweede vind ik niet zo mooi: er zit naar mijn smaak te veel arabier in. Die eerste is wat robuuster, meer welsch naar mijn idee. Zijn moeder is ook mooi...
edit: typfoutje
spettertjuh schreef:Voordat je aan een veulen begint zou ik je maar eerst eens afvragen wat je wilt. Zet alle voor en tegens op een rijtje en kijk dan waar je uitkomt.
Het tweede jonge veulentje is nog erg jong en zal hetzelfde uitgroeien als nummer 1. Omdat dit veulen nog zo jong is heeft het nog zo'n leuk wipneusje maar dat houd hij niet. Ik vind dat je ze alle drie een eerlijke kans moet geven en dat je bij alle drie moet gaan kijken. Daarna kun je pas besluiten welk veulen/pony bij je past. Kijk bij welke je de beroemde klik hebt en welke pony er bij je wensen past. Vergeet niet dat een hengst erg vervelend kan worden op den duur maar het hoeft niet natuurlijk. Dus het hangt gewoon heel sterk af van wat zelf wilt en wat goed bij je past.
Succes met je beslissing
cindysponys schreef:Dat hengstje is prachtig, maar een 4-jarig Welshhengstje kopen..
Milo (klein Welsh Btje) is als veulen gekocht. Het was toen een klophengst. Toen hebben ze ff wat met die andere gedaan zegmaar.. dat het net een ruintje leek.. En hij is dus heel goedkoop gekocht als 'ruin' Het was dus een hengst maar dat wisten ze niet..
Dus hij is een beetje laat geruind.. In zijn koppie is hij nog steeds hengst.
Maar het hangt er vooral vanaf wat je ermee wil gaan doen.
.. echt super mooi