Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

redje schreef:heej,,,heej,,
ik heb een appaloosa zo uit het land gekocht toen hij 3 was ik heb hem zelf engels bereden,, hij isj super braaf en lief.
hij isj nu onder tussen 4 jaar... en ik rij L2 dressuur (hij kan heel goed bewegen)
en in januari ga ik met springen starten.... hij kan ook heel goed springen en zodra dat goed gaat wil ik graag samengesteld erbij gaan doen..
dusj eigenlijk zijn appaloosa's overal wel voor geschikt zowel voor dressuur en springen als western..
heb je ook foto's van je paard?
ben wel heel benieuwd![]()
groetjes redje

loes-freke schreef:redje schreef:heej,,,heej,,
ik heb een appaloosa zo uit het land gekocht toen hij 3 was ik heb hem zelf engels bereden,, hij isj super braaf en lief.
hij isj nu onder tussen 4 jaar... en ik rij L2 dressuur (hij kan heel goed bewegen)
en in januari ga ik met springen starten.... hij kan ook heel goed springen en zodra dat goed gaat wil ik graag samengesteld erbij gaan doen..
dusj eigenlijk zijn appaloosa's overal wel voor geschikt zowel voor dressuur en springen als western..
heb je ook foto's van je paard?
ben wel heel benieuwd![]()
groetjes redje
en de 29ste as zaterdag is er in bunschoten appaloosa sportdag, kan je twee proeven rijden.
zie appaloosastamboek site

loes-freke schreef:mijn hengst heeft zijn eerste officeele wedstrijd dressuur 162 punten gehaald en nog maar 4 maand onder zadel.
zie foto van hem in mijn porfile.

loes-freke schreef:gedeelte 9de plaats van de +30 deelnemers