Taxatie topic shetlanders

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

monteaura

Re: Taxatie topic shetlanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 22:19

TINKY WINKY!!! *verliefd

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 22:20

Tinky: 100 euro

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 05:23

Zorro: Wow wat een super beestje en je start hem tussen de paarden wat geweldig zeg! Hij oogt ook heel groot terwijl jij zelf geloof ik ook best lang bent? Of dat lijkt maar zo Tussen de 800 en 900 zou ik hem wel geven hoor! Een shet om trots op te zijn!

Kiki: Ik vind dr bouw opzich wel mooi maar bij een shet/welsh zie ik toch liever een sierlijker hoofdje. Ze spreekt me niet echt aan, geen bijzondere uitstraling ofzo mja dit is mijn smaak. Ik zou er zelf niet meer dan 250 voor geven puur omdat ze me niet echt aanspreekt kwa uitstraling. Ook omdat ze niet gechipt is en geen papier heeft.

Tinky: Leuke jaarling toch ook niet helemaal wat mij aanspreekt maar smaken verschillen ik denk ook rond de 100, heeft ze ook exceem omdat dr staat aan de bovenkant geknipt is?

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 12:18

Lisjuh87 schreef:
Zorro: Wow wat een super beestje en je start hem tussen de paarden wat geweldig zeg! Hij oogt ook heel groot terwijl jij zelf geloof ik ook
best lang

bent? Of dat lijkt maar zo Tussen de 800 en 900 zou ik hem wel geven hoor! Een shet om trots op te zijn!

Ik ben 1.58m niet echt super lang dus

Ben ook supertrots op hem Dank je wel...

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 12:28

Plz geen offtopics... alleen taxeren en je eigen shet te taxeer zetten.. plz

dutselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 12:32

ehm tinky winky ik denk 200 euro omdat ik het een grappige shet vind maar niet apart.

Mijn pony is een shethengstje nino van de posse. Zijn vader is goldwin van wegdam.
Nino kan liggen, zitten, steigeren, knielen, spaanse pas, buiging en in bed liggen. Hij kan zijn eigen schofthoogte springen, je kunt er op rijden en hij loopt voor de kar! een allemans vriend en af en toe een beetje ondeugend maar dat mag voor een hengstje.
Ik ben helemaal verliefd op zijn hoofdje, wil jullie mening wel eens.

groetjes

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 12:59

Zorro: 700
Kiki: 450
Tinky:150
Nino:275 [ je moet eerst alleshet's taxeren voor dat je je eigen shet erop zet.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 13:05

Nino: 400 euro

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 14:12

Nino: Vind ik een erg leuke shet! Omdat het een hengst is is het alleen wat minder ik denk 250. Als hij nou was goedgekeurd (1e premie) Zou hij al wel rond de 600 zitten!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 14:59

Een goedgekeurde eerste premie hengst voor 600 euro...
Was het maar waar...dekgeld voor een 2e premie hengstje is al 125 euro...

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:19

Zorro: 950
Kiki: 450
Tinky:225
Nino:300

en nu dan mijn shet

naam : isabella van de zonnestal
leeftijd : 11 jaar
Niveau : L1 kan oefeningen uit M en L2
hoogte : 1.10 m
vader : Oberon v. st. volmoed
moeder : dalina v. emmickhove

ze is verkeersmak met rijden is ze ook super mak met rijden , alleen niet echt geschikt voor kleine kinderen maar ze kunnen er wel op weg rijden alleen gallop is het soms een bokkerd want bokken doet ze ook graag
ze is ingeschreven bij het nederlands stamboek voor shetland pony's.
ik rijd haar nu in de klasse in de L alleen ze kan oefeningen van het M dressuur . verder kan ze ook nog VD en ze kan makkelijk 70 cm springen met mij erop.
nou hier de foto's dan :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dit waren ze dan
kom maar op met die taxatie's

gr. janise

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:42

* Tinky Winky 150
* Nino 250 (ik neem aan dattie geen papier heeft ??)
* Isabella 425

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:55

isabel heb je wel alle shet's getaxeerd?!!!

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:04

isabella van de zonnestal: 500,-
(super mooi beestje man!!)

Nu mijn shet:
Naam: Turbo
leeftijd: 5jaar
geslacht: ruin
Niveau: poetsen,aan de hand wandelen en ingereden.
Hij kan super bij andere paarden!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:05

gebeurd hier nog wel dat mensen echt ALLE SHETLANDERS gaan taxeren of niet..

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:07

je hoeft niet alle shets te taxeren.
er staat shetlander(S)

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:15

Pff ja maar dat was voor de gene die naar haar zou komen,, bij de eerste bericht,, ikke dus,, ik hoefde toen alleen summy te taxeren.. de volgende moest mij en summy taxeren de andere weer die blablabla.. Dus gewoon alle shet's hier taxeren..

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:19

ja en wat als er straks 266 pagina's zijn? dan kan je niet alle shets taxeren.

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:24

als er te veel komen,, sluiten we deze en maken we weer nieuwe aan... reden waarvoor we nu al nieuwe hebben gemaakt is om de zelfde reden die ik nu zeg... daar taxeren ze ook niet alles en er onstaan alleen maar OFFTOPICS zoals dit nu al paar berichten lang :S:S

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:25

love_Bianco schreef:
ja en wat als er straks 266 pagina's zijn? dan kan je niet alle shets taxeren.

Ik heb ze tot nu toe ook allemaal getaxeerd, als we niet teveel offtopic gaan kun je makkelijk door die 266 pagina's heen

maflingergek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:55

Eerst maar even taxeren zoals het hoort want ik hoop ook een aantal taxaties te krijgen over mijn shet!

- Summy: 500 euro, erg veelzijdige pony, goed bereden en lief in de omgang, fokwaarde helaas geen papieren, mooi van leeftijd alleen vind ik haar aftekeningen niet zo mooi, maar dat is dus persoonlijk.
- Gimmy: 450 euro, verkeersmak en kan voor de kar, helaas niet goed door bereden onder het zadel. Fokwaarde en lief in omgang, ook mooie leefdtijd.
- venita, 225 euro, zelf ben ik helemaal weg van jaarlingen , ook dit is weer een schatje, goede afstammingen, ziet er al wel groot uit (maar kan me vergissen) en heeft fokwaarde.
- Jimmy, 600 euro, mooie goed gekeurde hengst, helaas vind ik 84 wel groot voor een mini (moet echt 80 cm of minder zijn voor mij) pas 3 jaar dus heeft nog een hele toekomst voor zich, ziet er wel mooi uit en is makkelijk in de omgang.
- Floortje, 250 euro, geen paieren, ervaring ontbreekt nog, wel een leeftijd met een hele toekomst nog voor zich, ziet er lief uit en is makkelijk in de omgang.
- Summer, 150 euro, weer zo'n leuk jaarlingetje, helaas wel grote maat ( ik ben persoonlijke meer voor de mini's) zomerexeem en geen papieren.
-Zorro, 800 euro, ziet er mooi oud, helas geen fokwaarde, doet het super goed in de dressuur. (eerlijk gezegd heb ik daar niet zo'n verstand van) maar hij ziet er gewoon als een lieve en betrouwbare shet uit! Geniet er maar van!!!
- Kiki, 300 euro, mooi groot van maat, dus fijn om te berijden, merrie dus fokwaarde, helaas geen papieren, ik vind haar uitstraling persoonlijk niet zo moo, maar dat kan ook aan de fotoos liggen.
- Tinky, 150 euro, zoals gezegd kan nog niet veel, is wel al verkeersmak, geen papieren, ziet er nog niet zo mooi oud, is ook jaarling merrie dus fokwaarde.
- Nino, 450 euro klinkt als de idelae hengst, ik kan er niks meer over zeggen!!! in ieder geval nog veel plezier met hem!
- isabella, ook al zo'n erg mooie en fijne shet in de omgang, is ook goed in de sport en heeft fokwaarde en papiere, is mooi aan de maat en leeftijd. Echt een super leuke shet heb je, wees er maar trots op en geniet van haar!
- Turbo, 300 euro, wel ingereden, geen fokwaarde, ziet er gewoon uit, gee uitblinker!

Zozo, dat was nog een heel werk, maar ik hoop dat het het waard was en dat jullie mijn lieve jaarling shet ook even willen taxeren, ik stel u voor:

Sosse

Afbeelding

naam: Sosse
papieren: geen, wel een paspoort.
stokmaat: 70 cm het is echt een mini.
karakter: bang voor mannen, cijfert zichzelf weg, valt niet op in de groep maar is wel de liefste die er bij loopt, ik kan er alles mee doen, is ook verkeersmak en geeft makkelijk voetjes.

Afbeelding
sosse uit de wintervacht.

Afbeelding

Afbeelding
zo klein is ze nou, dat je er gewoon over heen kan staan, ik ben 1.64 dus ook niet overdreven groot.

en wat vinden jullie van mijn kleine pluize bolletje, ze is gewoon onweerstaanbaar lekker

ik denk of weet bijna wel zeker dat ze niet zo veel waard is nog, maar ze gaat toch voor geen goud weg!

groetjes Elianne

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 20:11

Sosse: een merrie neem ik aan? Ik vind het jammer dat ze geen papieren heeft en ze blijft te klein om als kinderpony te dienen. Ik zou met haar dus niet gaan fokken. Maar vind haar wel super leuk en misschien voor het mennen. Ik voor haar best wel 200 euro willen betalen.

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 20:15

isabella: 450
Turbo: 200
Sosse:100

dan hier flash me nichtje de pony

naam: Flash
ras: Shetlanderxwelsh
stokmaat:1.15
het is een ruin
leeftijd:10 jaar

hij is goed in
dressuur:L1
springen: 70 cm
buitenrijden: is tie erg verkeersmak
voor de kar loopt tie ook
egt een liefe goede kinderpony

Afbeelding

Afbeelding

dan hier Dinky me verzorg shetje

naam:Dinky
ras: shetlander
stokmaat:83 cm
het is een ruin
leeftijd: 5 jaar

hij is goed in
dressuur : B7
springen:45 cm
buitenrijden is tie ook erg lief
voor de kar rijd die ook harstikke leuk
ook een liefe kindershet.

Afbeelding
Afbeelding

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 20:29

Hier komt mijn lijst fjoehh..

Summy 375 gewoon mijn schatje hahaha
Gimmy 350 mooie pony
Venita 250 is nog jong
Jimmy 400 goede papieren
Floortje 300 je bent volgends mij een beetje te groot
Summer 150 jong
Tornado 375 erg mooi
kiki 350 lief
tinky 175
nino 320
issabella 400
turbo 300
sosse 150

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 20:38

maflingergek schreef:
Eerst maar even taxeren zoals het hoort want ik hoop ook een aantal taxaties te krijgen over mijn shet!

- Summy: 500 euro, erg veelzijdige pony, goed bereden en lief in de omgang, fokwaarde helaas geen papieren, mooi van leeftijd alleen vind ik haar aftekeningen niet zo mooi, maar dat is dus persoonlijk.
- Gimmy: 450 euro, verkeersmak en kan voor de kar, helaas niet goed door bereden onder het zadel. Fokwaarde en lief in omgang, ook mooie leefdtijd.
- venita, 225 euro, zelf ben ik helemaal weg van jaarlingen , ook dit is weer een schatje, goede afstammingen, ziet er al wel groot uit (maar kan me vergissen) en heeft fokwaarde.
- Jimmy, 600 euro, mooie goed gekeurde hengst, helaas vind ik 84 wel groot voor een mini (moet echt 80 cm of minder zijn voor mij) pas 3 jaar dus heeft nog een hele toekomst voor zich, ziet er wel mooi uit en is makkelijk in de omgang.
- Floortje, 250 euro, geen paieren, ervaring ontbreekt nog, wel een leeftijd met een hele toekomst nog voor zich, ziet er lief uit en is makkelijk in de omgang.
- Summer, 150 euro, weer zo'n leuk jaarlingetje, helaas wel grote maat ( ik ben persoonlijke meer voor de mini's) zomerexeem en geen papieren.
-Zorro, 800 euro, ziet er mooi oud, helas geen fokwaarde, doet het super goed in de dressuur. (eerlijk gezegd heb ik daar niet zo'n verstand van) maar hij ziet er gewoon als een lieve en betrouwbare shet uit! Geniet er maar van!!!
- Kiki, 300 euro, mooi groot van maat, dus fijn om te berijden, merrie dus fokwaarde, helaas geen papieren, ik vind haar uitstraling persoonlijk niet zo moo, maar dat kan ook aan de fotoos liggen.
- Tinky, 150 euro, zoals gezegd kan nog niet veel, is wel al verkeersmak, geen papieren, ziet er nog niet zo mooi oud, is ook jaarling merrie dus fokwaarde.
- Nino, 450 euro klinkt als de idelae hengst, ik kan er niks meer over zeggen!!! in ieder geval nog veel plezier met hem!
- isabella, ook al zo'n erg mooie en fijne shet in de omgang, is ook goed in de sport en heeft fokwaarde en papiere, is mooi aan de maat en leeftijd. Echt een super leuke shet heb je, wees er maar trots op en geniet van haar!
- Turbo, 300 euro, wel ingereden, geen fokwaarde, ziet er gewoon uit, gee uitblinker!

maar hoeveel schat je de prijs van isabella ????? staat er namelijk niet bij