Tinkerveulenvraagje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kiara

Re: Tinkerveulenvraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 17:43

Leuk topic!
Ik zie dat je nog niets gekocht hebt, en als dit je keus is geef ik je gelijk.
Want dit veulen is imo geen 1500 waard.
Ik vind veulens met een vraagprijs hoger dan 1500 en dan ook nog effen echt belachelijk geprijsd.
Maar het is wat de gek ervoor geeft.
Of ervoor vraagt.
En er lopen genoeg gekken rond.
Ik hoop voor jou dat je droompaardje binnenkort op je pad komt!

lizzy_lisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 13:00

Jordy is al verkocht!!!
Maar wat denken jullie wat de tinkers voortaan in Engeland en Ierland kosten, ook voortaan schrikbarend duur hoor!! Wij zijn er zelf ook niet blij mee dat ze zo gestegen zijn, maar ja het is helaas zo. Wij hebben zelf ook liever de prijzen van 2 jaar terug want dan is het nog betaalbaar voor de meeste mensen Ik hoop ook echt dat ze niet nog duurder gaan worden, maar dat ziet er wel naar uit voor teminste grote maten met flinke sokken, want die zijn er niet zoveel. Maar onder die prijzen gaan ze hier echt niet weg want dan kunnen we ze beter zelf tot de drie jaar hier opfokken en dan gaan inrijden.

lizzy_lisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 13:04

Wij hebbben zelf in februarie 5 tinkers TERUG verkocht naar IERLAND. Waarom omdat wij zelf ook juist die zwaarder type`s fokken en die zijn er steeds minder ook in Engeland en Ierland daar kom je steeds moeilijker aan of voor veel heel veel geld!!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 14:15

Ik baal ook echt van die prijzen.. wij waren ook op zoek naar een leuk Tinkertje erbij. Maar jeetje zeg, tegewoordig betaal je voor een beetje tinker al 3000/3500 euro en dat geven wij er echt niet aan uit.
Als ik nu terug kijk, dan hebben we eigelijk kwa prijs echt te weinig voor mijn 2 jarige gevraagd. Dat was ook echt een mooi type (mooie bouw, flink sok en werd tegen de 1.60 aan)

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:18

Mazzel-meid schreef:
Ik baal ook echt van die prijzen.. wij waren ook op zoek naar een leuk Tinkertje erbij. Maar jeetje zeg, tegewoordig betaal je voor een beetje tinker al 3000/3500 euro en dat geven wij er echt niet aan uit.
Als ik nu terug kijk, dan hebben we eigelijk kwa prijs echt te weinig voor mijn 2 jarige gevraagd. Dat was ook echt een mooi type (mooie bouw, flink sok en werd tegen de 1.60 aan)
Vond ik toen ook al toen ik haar te koop zag staan..

Sokkebok

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:50

Maar als de veulens al zo duur geworden zijn, dan zijn de volwassen tinkers zeker ook wel duurder geworden.
Wat is de gem. prijs dan van de jaarlingen en de twenters?

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:04

Ik zie op MP 2-jarige waar 2500 euro voor gevraagd wordt.
Maar goed, wat ervoor gevraagd wordt, en wat ervoor gegeven wordt.. daar zit misschien ook wel verschil tussen