Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dat is niet zo erg moeilijk. (enkele uitzonderingen daargelaten)
Verder maakt het me niet echt veel uit, ik stoor me er niet zo aan. 
Minou schreef:Hallo dat weet ik wel hoor!! Maar als jij een papier faxt met Arabisch volbloed stamboek, ga ik natuurlijk niet vragen of is het misschien een angelo arabier?!! Ze hadden gewoon andere papieren gefaxt van een arabier die ze niet wilde verkopen. Ze hadden gehoopt dat als ik het paard zou zien dat ik het toch wel leuk zou vinden. En uhm ik weet dat een Angelo arabier geen kruising is.
en die xx zijn kusjes hoor!!! hahaah Ik snap niet waar je het over hebt met 1x en 2xen?!
. En dat ik belazert ben dat weet ik ook, vandaar ook dit topic. maar jullie mening is duidelijk. Bedankt
Minou schreef:nee sorry heb gewoon lol met de vergissing, wat minder negatief lezen van jou kan zou je ook helpen.
Franca schreef:Iedereen moet zijn paard noemen zoals hij wil. Als iemand zegt dat hij een arabier heeft, zie je snel genoeg of het volbloed is of niet hoorDat is niet zo erg moeilijk. (enkele uitzonderingen daargelaten)
Mensen vragen vaak of Clip een kruising arabier x QH is...
Mijn mening is duidelijk, een kruising is een kruising, een volbloed is een volbloed. Ik stoor me totaal niet aan hoe mensen hun paard benoemen (als je een nrps hebt met 95% arabisch bloed, ach... dan kan ik me wel voorstellen dat je het een arabier noemt). Overigens zou ik persoonlijk mijn volbloed arabiermerrie niet laten dekken door een niet volbloed arabier hengst, niet omdat ik kruisingen niet leuk vind en zeker ook niet omdat ik ze minderwaardig vind maar simpelweg omdat ik zoveel van het arabische volbloed houd dat ik mijn veulentjes ook graag volbloedjes zou willen laten zijn.
). Ach, ik zie het maar als compliment, mijn eigen voorkeur gaat ook uit naar de Arabieren met wat meer 'body' en niet die breekbare showdieren.
remsy schreef:en jah die advertenties pure verkooppraatjes helaas tuinen veel mensen hier wel in het zou volgens mij wel eens goed zijn als dat ook wat meer werd aangepakt.