Vraagje over Arabier!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

esziiY

Re: Vraagje over Arabier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 14:22

Maar zijn arabieren ook meer schrikkerig?

miekedar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 14:28

Ik heb er ook één en die heeft haar dagen. Meestal is ze slow, op de manege zeiden ze dat het een wild beest is. Maar dat is toch altijd als je een eigenaars paard in de groeps les laat meerijden? In iedergeval, meestal is ze slow, al moet ik zeggen dat ze geen conditie heeft en heel dik is.
Tga al beter dan in begin, moet ik zeggen.

miekedar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 15:47

Dat hangt wat van het paard zelf af, die van mij schrikt nergens van. We wandelen er vaak met over de straat en die voorbij razende auto's doet haar niets, ook een hengst dat voorbij galoppeerd in de wei of honden dat aan komen stormen, dat kan ze allemaal niets schelen.

Ze is er alleen nog niet goed in om samen met andere paarden te galopperen, dan zal ze altijd eerstes zijn!

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 16:03

Mijne vind bijna niks eng. Soms springt ze wel eens opzij of snuift ze tegen iets, maar zet het nooit echt op een lopen. Gister met wandelen schrok ze wel van jongentjes in de bosjes en nog een keer toen ze er, toen we voorbij waren, uit kwamen Maar ze is ook zo weer rustig en loopt verder alsof er niks aan de hand is.
Maar dingen als langs scheurende scooters, vlak voor haar neus wegschietende paarden, hard rijdende auto's etc. doen haar niks.