je zou even kunnen mailen voor de prijs, zal wel meevallen denk ik..... vermeld er even bij dat je ouders er al eens geweest zijn.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nog nooit echt over na gedacht, maar dat zijn ook zeker leuke paarden als ik zo op die site kijk.
BleikjA schreef:IJslander, de meeste ijslanders hebben veel temperament je kan er heerlijk op buitenrijden je kan er mee mennen en dressuur en springen kunnen ze ook wel een beetje, viergangers zij makkelijker in dressuur en springen. En je hebt natuurlijk nog 1 of 2 extra gangen!! ze zijn wel best wel duur maar je krijgt er veel voor terug
gwen1222 schreef:is een haflinger niks vooor je ?
Hun karakter vind ik vaak wel leuk.
Manuutje1990 schreef:gwen1222 schreef:is een haflinger niks vooor je ?
Ik vind het wel leuke pony's hoor, daar niet van, maar ik vind de Haflinger de laatste jaren eigenlijk alleen maar achteruit gaan..
De kleuren worden slechter, en hun bouw vind ik eigenlijk ook al niet veel bijzonders meer. Maar wie weet kom ik wel een leuke ouderwetse tegen, of een grote zware.Hun karakter vind ik vaak wel leuk.
gwen1222 schreef:Manuutje1990 schreef:Ik vind het wel leuke pony's hoor, daar niet van, maar ik vind de Haflinger de laatste jaren eigenlijk alleen maar achteruit gaan..
De kleuren worden slechter, en hun bouw vind ik eigenlijk ook al niet veel bijzonders meer. Maar wie weet kom ik wel een leuke ouderwetse tegen, of een grote zware.Hun karakter vind ik vaak wel leuk.
ja das waar tegenwoordig zijn ze heel slank. en de kleur is ook zo gewoon

MariseLover schreef:Iets met draver erin misschien?
Ik heb zelf een pony met draver erin (niet 100% draver) en daar doe ik dressuur & springen mee en ik rijd er ook vaak mee buiten. Ze schrikt nergens van. Ik heb verder geen ervaring met 100% dravers, dus het kan zijn dat ik t helemaal fout heb maar mijn pony zou wel redelijk aan je eisen voldoen

ze zijn erg veelzeidig en houden veel van buitenritten. Je kunt ze dressuurmatig rijden en ook een sprongetje kunnen ze goed. Mennen is bij IJslanders ook geen probleem. Af en toe wil je een wedstrijdje en voor IJslanders zijn er allemaal leuke proefen. Ze zijn koel in hun hoofd en schrikken meestal niet snel. Is dit niet wat voor je? Ze zijn echt leuk hoor

Sjonniej schreef:Een groot uitgevallen New Forester.
Ik heb nu al een hoop van die beestjes meegemaakt en 9 van de 10 hebben een super karakter. 100% vertrouwbaar, rustig in het hoofd, maar ook gek te maken als je wilt. Niet kwaad als je ze een klap het verkeerde moment geeft, maar wel een reactie als je ze boos toespreekt.
Heerlijke beestjes!! Als je er dan eentje kan vinden van 1.46 heb je er een super pony aan. Daar groei je toch niet uit.
Citaat:en als je nou gewoon een haflinger van het luxere
type neemt?!
Citaat:vind het wel leuke pony's hoor, daar niet van, maar ik vind de Haflinger de laatste jaren eigenlijk alleen maar achteruit gaan..
De kleuren worden slechter, en hun bouw vind ik eigenlijk ook al niet veel bijzonders meer. Maar wie weet kom ik wel een leuke ouderwetse tegen, of een grote zware
kimmie261 schreef:vind je een letlander niets???
zijn stoere stevige paarden met een voorwaarts karakter,mss vind je dat wel leuk!!
Glossi schreef:Een IJslander ze zijn erg veelzeidig en houden veel van buitenritten. Je kunt ze dressuurmatig rijden en ook een sprongetje kunnen ze goed. Mennen is bij IJslanders ook geen probleem. Af en toe wil je een wedstrijdje en voor IJslanders zijn er allemaal leuke proefen. Ze zijn koel in hun hoofd en schrikken meestal niet snel. Is dit niet wat voor je? Ze zijn echt leuk hoor
Sjonniej schreef:Een groot uitgevallen New Forester.
Ik heb nu al een hoop van die beestjes meegemaakt en 9 van de 10 hebben een super karakter. 100% vertrouwbaar, rustig in het hoofd, maar ook gek te maken als je wilt. Niet kwaad als je ze een klap het verkeerde moment geeft, maar wel een reactie als je ze boos toespreekt.
Heerlijke beestjes!! Als je er dan eentje kan vinden van 1.46 heb je er een super pony aan. Daar groei je toch niet uit.

Ik ben wel heel benieuwd nu.