Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sythaa schreef:En nee ze hebben geen halster met een naamplaatje hoor. Gewoon gewone halsters, goed genoeg voor rollen in de modder en ravotten
)
. Ik denk dat ze het wel leuk vind als ik vertel dat jij ook nakomelingen hebt van Diamond Way. Misss_Z schreef:Sythaa schreef:Wat toevallig, Diamond Hunter en Harmony Hunter die wij hebben zijn ook van Diamond Way!
Dat is leuk om te horeneindelijk iemand die wat meer weet(ik rijd Lars nu ong. 3a4 maanden en weet voor de rest niets van dravers
)
Maar ken je Lars ook??? Van Boshoeve.
Zijn vader is toch best bekend??Diamond Way.
En heb jij ook zo'n mooi halster met een zo'n naamplaatje met vader's naam erop? (misschien erg idiote vragen hoor)
!
. Weet je ook wie de moeder is van Lars
?
wara help jij dan meestal? als je op de koers bent.
ben egt super trots op haar! en haar eigenaren waren ok tevreden
ik ben helemaal blij! ze heeft niet gewonnen maar werd nog wel 3e
en woensdag moet ze op stadspark
dan ben ik ook bij
!
?
hij moest eerst ene week op stal staan en nu gewoon buiten staan, ik hoop dat ik binnenkort weer op hem kan rijden
Misss_Z schreef:
!
?
? Udina Norton zegt mij niets, dat is een alfabet geleden, toen bestond ik nog niet
!
? Misss_Z schreef:Ja ik weet zijn moeders naam:
Udina Norton, en klinkt ze bekend in de oren??
Dus Diamond Way en Udina Norton is samen een Lars Boshoeve
Mackie schreef:Misss_Z schreef:Ja ik weet zijn moeders naam:
Udina Norton, en klinkt ze bekend in de oren??
Dus Diamond Way en Udina Norton is samen een Lars Boshoeve
Is een hele goede merrie, ik geloof dat haar kinderen meer dan een mijoen gulden hebben verdiend, wij hebben Pussycat Boshoeve van haar op stal gehad, maar die is later naar Jos Oorthuisen gegaan. Jan-Piet heeft Edina Boshoeve uit Udina Norton. Edina wordt gebruikt als fokmerrie, maar tot nog toe valt ze nog niet mee.
Dus Diamond Way x Udina Norton is echt top
leuk hea
ik was nieuwchierig naar die kleine gold arrow's omdat de eigenaaresse een goede vriendin van me is
en ik heb zel wel eens op gold aroow gereden. die trouwens egt goddelijk reed

de vader van de eigenaaresse van gold arrow? denk van niet hoor, hoe kom je daar op dan? trotgirl schreef:wat liefde vader van de eigenaaresse van gold arrow? denk van niet hoor, hoe kom je daar op dan?
.
en ik krijg mijn examen uitslag vandaag :S brr... ben dus dubbel zenuwachtig!