meer draver mensen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fransje23

Re: meer draver mensen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 12:18

Ook ik meld mij. Ik heb ook een draver gewoon om op te rijden. Zij heeft in het echt Jin Go Lo Ba (vader: ideal du Gazeau, moeder: Zantana) maar we noemen haar Cookie. Zij heeft, ondanks haar afstamming, nooit gekoerst.
Ben weleens op de drafbaan geweest en heel vroeger (lees 20 jaar terug) ging ik vaak kijken bij Ruud Pools.

Misss_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 13:55

Sythaa schreef:
En nee ze hebben geen halster met een naamplaatje hoor. Gewoon gewone halsters, goed genoeg voor rollen in de modder en ravotten Haha!

Hahahaha, het is een halster voor als we aan de wandel gaan, anders heeft hij een normaal halster of een knalroze (arm paard he Haha! )
Dat halster had ze gekregen van de vorige eigenaar toen hij werd verkocht aan haar. Ze had het erover dat dat vaker voorkwam. Vandaar die vraag Knipoog . Ik denk dat ze het wel leuk vind als ik vertel dat jij ook nakomelingen hebt van Diamond Way.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 17:41

Misss_Z schreef:
Sythaa schreef:
Wat toevallig, Diamond Hunter en Harmony Hunter die wij hebben zijn ook van Diamond Way!

Dat is leuk om te horen Haha! eindelijk iemand die wat meer weet(ik rijd Lars nu ong. 3a4 maanden en weet voor de rest niets van dravers Bloos )
Maar ken je Lars ook??? Van Boshoeve.
Zijn vader is toch best bekend??Diamond Way.
En heb jij ook zo'n mooi halster met een zo'n naamplaatje met vader's naam erop? (misschien erg idiote vragen hoor)

Dat naamplaatje hebben ze vaak op hun halster als ze bij een trainer staan. Die kan nooit die 50 bruine dravers uit elkaar houden Clown !

Boshoeve is een bekende naam, Hans Boshoeve is een bekende dekhengst Lachen . Weet je ook wie de moeder is van Lars Lachen ?

trotgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 09:29

bij ons valt da tnog wel mee :p de trainers kunnen ze prima uit elkaar houden. gelukkig :p wij hebben alleen halsters met naam voor de paarden als ze naar de koers gaan en lang niet allenmaal alleen degene met de rijke eigenaren kopen meestal zo'n halster. ik ga vandaag lekker naar wolvega :D mijn poppie Rianne Prinzes moet lopen, ik verwacht er niet heel veel van maarja, ik hoop dat ik haar kna kopen als ze naar de slacht moet :( want ik wil niet dat ze daarheen gaat! dan koop ik haar voor de slacht prijs ofzo. weeyt ttouwens 1 van jullie (of meer) hoeveel zo'n slacht prijs is? ze is niet egt groot eerder klein, maar wel een beetje dikjes :p

ps: ik hoop dat Very Important een goede kw loopt :D

trotgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 09:32

oja en heeft 1 van jullie misschien een veulen van de hengst Gold Arrow (v. Ideal du gazeau) was ik ff nieuwschierig naar :p

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 09:59

Ik ga vanmiddag ook naar Wolvega, Roi moet lopen en Tombola staat in de kw (verwacht ik niet heel veel van, want hij is er nog niet klaar voor).

Slachtprijs is niet zoveel, ligt er een beetje aan naar welke slager je gaat en in de winter is het lager dan in de zomer

trotgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 12:18

hmm ja, maar zit er dik in dat het deze zomer al moet Boos! wara help jij dan meestal? als je op de koers bent.

trotgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 19:48

whaaaaaa! Rianne liep egt een hele goeie koers Haha! ben egt super trots op haar! en haar eigenaren waren ok tevreden Haha! ik ben helemaal blij! ze heeft niet gewonnen maar werd nog wel 3e Haha! en woensdag moet ze op stadspark Haha! dan ben ik ook bij Haha!

Misss_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 21:31

[/quote]

Dat naamplaatje hebben ze vaak op hun halster als ze bij een trainer staan. Die kan nooit die 50 bruine dravers uit elkaar houden Clown !

Boshoeve is een bekende naam, Hans Boshoeve is een bekende dekhengst Lachen . Weet je ook wie de moeder is van Lars Lachen ?
[/quote]

als het goed is heet zijn moeder Urdina/Uldina?? O wat erg zeg, ik heb het gisteren nog gevraagd, het blijkt ook een erg goede merrie te zijn en bekend. Voel me nu echt knullig dat ik dat niet heb onthouden. Ik heb net een smsje gestuurd naar de eigenaresse, als ik het weet dan zet ik het hier neer.[/quote]

trotgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 11:36

King gala is ene paar weekjes geleden gecastreert en kon dus niet op hem rijden Boos! hij moest eerst ene week op stal staan en nu gewoon buiten staan, ik hoop dat ik binnenkort weer op hem kan rijden Boos!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 17:41

Ronald1982 heeft meerdere van Gold Arrow op stal staan geloof ik.

Staat Impeccable Value trouwens nog bij jullie?

Misss_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 18:20

Misss_Z schreef:

[/quote]

Ja ik weet zijn moeders naam:
Udina Norton, en klinkt ze bekend in de oren??
Dus Diamond Way en Udina Norton is samen een Lars Boshoeve Knipoog

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 18:25

Bij ons staat een Gold Arrow veulen in pension. Mooi veulen, hoezo was je benieuwd Lachen ? Udina Norton zegt mij niets, dat is een alfabet geleden, toen bestond ik nog niet Clown !

Trotgirl, hoe oud ben jij Lachen ?

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:29

Misss_Z schreef:

Is een hele goede merrie, ik geloof dat haar kinderen meer dan een mijoen gulden hebben verdiend, wij hebben Pussycat Boshoeve van haar op stal gehad, maar die is later naar Jos Oorthuisen gegaan. Jan-Piet heeft Edina Boshoeve uit Udina Norton. Edina wordt gebruikt als fokmerrie, maar tot nog toe valt ze nog niet mee.

Dus Diamond Way x Udina Norton is echt top Pling

Misss_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 12:04

Mackie schreef:
Misss_Z schreef:

Is een hele goede merrie, ik geloof dat haar kinderen meer dan een mijoen gulden hebben verdiend, wij hebben Pussycat Boshoeve van haar op stal gehad, maar die is later naar Jos Oorthuisen gegaan. Jan-Piet heeft Edina Boshoeve uit Udina Norton. Edina wordt gebruikt als fokmerrie, maar tot nog toe valt ze nog niet mee.

Dus Diamond Way x Udina Norton is echt top Pling

Ja Lars heeft ook prijzen gewonnen, hij was ook een toppertje. Hij had er op een gegeven moment geen zin meer in en toen is hij van de eigenaresse geworden.

Hahaha wel grappig dat ik steeds meer familie tegenkom van Lars, ik zal binnenkort wel een foto van hem neerzetten. Dan kunnen jullie hem zien Haha!

trotgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 12:16

ik ben 15 jaar. Impacable Value heeft bij ons gestaan, mijn nichtje reed altijd op haar en was helemaal verliefd op dat paard (nu nog steeds hoor) ze staat nu in yde, de punt. en ze is drachtig Lachen leuk hea Haha! ik was nieuwchierig naar die kleine gold arrow's omdat de eigenaaresse een goede vriendin van me is Haha! en ik heb zel wel eens op gold aroow gereden. die trouwens egt goddelijk reed Haha!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 22:21

Joh, en ik maar denken dat de eigenaar van Gold Arrow hier op bokt zit, tenminste zijn vader dan....

Saika

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 10:11

Hier een paar foto's:

Het gele exemplaar is mijn sportfjord (nog 1 wp en dan zijn we L2) en het bruine exemplaar is het koerspaard van mijn vriend, Olaf Pride. Olaf Pride is ook van Diamond Way. Hier maakten ze voor het eerst kennis toen ik een weekendje met Ozar op bezoek was. Inmiddels staat Ozar bij de dravers op stal.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

trotgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 10:24

wat lief Haha! de vader van de eigenaaresse van gold arrow? denk van niet hoor, hoe kom je daar op dan?

Misss_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 12:07

wat een droppie zeg, die fjord is ook leuk zeg.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 12:30

trotgirl schreef:
wat lief Haha! de vader van de eigenaaresse van gold arrow? denk van niet hoor, hoe kom je daar op dan?

Ronald1982 Haha!

trotgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 20:18

i dat de vader van trudy schroor?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 20:24

Nee, Robald Lammerts. Gaat er al een belletjes rinkelen? Zo niet, bij Ronald van Ranum dan?

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 21:27

Ook ik meld mij Haha! .
Ik heb ook een draver, van Estanza (v. Manza Buitenzorg) x Heir to Crown.
Voot foto's van hem zie de links in mijn onderschrift Lachen

trotgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 10:33

ow ja ik weet het al! maar das niet de vader van de eigenaar van gold arrow, hij heeft wel veel gold aroow hea. ik ben er 2 keer geweest kijken naar de weulens:D
vandaag moet rianne prinzes in groningen stadspark lopen Haha! en ik krijg mijn examen uitslag vandaag :S brr... ben dus dubbel zenuwachtig!