alles over dravers als rijpaard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lvanbattum

Re: alles over dravers als rijpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 10:58

Wij zijn ook in het bezit van een draver. Ze heet Holy Fire en stamt af van Noble Victory.
Ik vind het leuk om te horen dat meerdere mensen ook hebben gemerkt dat westernrijden erg goed met een draver gaat.
Mijn vriend rijdt western met haar en is als beginner op haar begonnen. Ze vormen echt een team nu en er begint zoveel vertrouwen te groeien dat als ik alleen op stal ben ze de moeite niet neemt om het land uit te komen. Vork
Ze leert echt supersnel en na anderhalve maand kon hij al in een normaal tempo darven en galopperen in de bak zonder dat ze gingen scheuren.
Ik rijdt haar af en toe dressuur matig en dat gaat haar ook goed af en alleen ze vindt er geen ene r**t aan. Koe
Het allerliefste scheuren ze samen zo hard mogelijk door de polder!!! En dat gaat hard (ik kan ze met m`n fries niet bijhouden Verdrietig )

yambalaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 13:28

ik heb ook 5 dravers en die staan vlakbij de baan in utrecht wij rijden ze voor de sulky en onder de man
ik vind het heerlijk rijden!!

ZiraB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 11:18

ik rijd ook een draver. en het gaat hartstikke goed. ik rijd hem nu een half jaar en ze leert heel snel. de eerste 2 maanden ging het niet zo super maar naar een paar prive lessen liep ie al veel ontspannender.
de galop is ook al veel beter geworden maar ze gaat nog wel heel snel. de galop zit wel heerlijk en ze is super geschikt om buitenritten mee te rijden.

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 17:36

Misss_Z schreef:
heet Lars van Boshoeve (zijn vader is diamond way?? als het goed is bekend? .

Hij heet Lars Boshoeve, dus zonder 'van' en ja Diamond Way is een hele bekende en goede dekhengst

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 17:41

Diamond Way:
Afbeelding

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 17:43

mooi! Wilde ik al gaan doen, maar hoeft nu gelukkig niet meer Tong uitsteken

angelica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 20:42

Hoi,

Gave paardjes hoor en dat ze ook kunnen tolten geweldig!!!
Zelf heb ik een Ijslander maar dit lijkt mij ook supergaaf!
Mijn paardje staat gestald in een paarden bejaardehuis (hij is zelf 13 lentes jong) en staat niet voor zijn leeftijd daar maar omdat het een fijn plekkie is en daar staat ook een draver van zes (volledig op ) dat is wel jammer maar wel superlief!!
Hebben jullie ook foto's in tolt van jullie paarden??
Hier wat foto's van mijn paardje (als jullie het leuk vinden natuurlijk)

http://www.mijnalbum.nl/Album=MBWEUR7Y

Groetjes Angelica.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 17:52

Ik rijd (heel) actief wedstrijden met mijn dravertje. We zijn nu L springen en L1 dressuur. Het springen vind ze onwijs leuk. Ook rijden we regelmatig buiten, voor meer info kijk maar in mijn profiel Knipoog
De leuke kanten van Splash vind ik haar karakter, ze is lief, geduldig en rustig (als je er naast staat Knipoog ), ze wil graag werken en doet (bijna) altijd haar best voor je
Minder leuke kanten vind ik: Het drammerige karakter en het moeilijk verbeteren van de galop Lachen