Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Esme_27 schreef:Ik vroeg me af of er niet een instantie bestaat waarbij je wanpraktijken van verenigingen kunt aanmelden? Bestaat hier voor geen overkoepelend orgaan?
Ik ga niet naar Uden, heb het te druk met mijn eigen stinkers. We moeten dit jaar al naar een hoop keuringen en hengsten
Of ik moet me echt vervelen die dag.. hahahaha
Maris, wanneer komen jullie weer eens bij mij langs?
Mariska_28 schreef:Nop. Als er geen moederstamboek meer is, vervallen ook de stamboeklicenties van de dochters. Theoretisch zou de grootste dochter een aanvraag kunnen doen om moederstamboek te worden. Maar dat kan in dit geval (gelukkig) niet.jacky2 schreef:hoezo,
bestaat een dochterstamboek dan niet onafhankelijk van het moederstamboek ??????????????
tinkernikky schreef:Waar precies is de keuring in Uden(ligt langs ons dorp) voor mij een makkie..
Dat moet je toch tenminste 1x in je leven mee gemaakt hebben zo'n nep keuring..
Heeey Maris welkom bij de club van gedupeerde..
Je kon er de klok op gelijk zetten dat je uitgeschakeld zou worden.
Foei je mag niet zomaar de waarheid verkondigen hoor stoutert.
Dat kon je toch weten in al die jaren, na wat er allemaal is gebeurt.
Leden van ics moeten dom gehouden worden dat weet je toch!
pubelia schreef:mischien panfletten nu allemaal komen kijken (dan met de tijd en de lokatie) een heuse nep keuring!!! haha Ik ben nu lekker tinker loos:P
tinkernikky schreef:Bij het NTS hebben ze toch ook cob types???
Ik heb me tenminste laten wijs maken door een keurmeester van het ics dat ik een eerste premie ics paard heb (als ik hem daar zou laten keuren) maar heeft een nts keurings raport.
Dus bij het nts lopen ook cob paarden.
Ik weet nog steeds niet persoonlijk welk type tinker ik eigenlijk rijd, ik voel er namelijk niks van onder het rijden.
En hij ziet er uit als een tinker, maar de laatste tijd twijfel ik toch aan zijn koud bloederige afkomst..pfffffffffff
Wat een stress kip..
Maar dat denkt die ook van zijn baas, dus de pot verwijt de ketel.
tinkernikky schreef:Kijk uit wat je zegt, big brother hijgt in je nek
irish_lady schreef:Esme_27 schreef:Ik vroeg me af of er niet een instantie bestaat waarbij je wanpraktijken van verenigingen kunt aanmelden? Bestaat hier voor geen overkoepelend orgaan?
Ik ga niet naar Uden, heb het te druk met mijn eigen stinkers. We moeten dit jaar al naar een hoop keuringen en hengsten
Of ik moet me echt vervelen die dag.. hahahaha
Maris, wanneer komen jullie weer eens bij mij langs?
Dat is het PVE en hoewel deze mensen de afgelopen vergadering hebben staan stampvoeten is daar tot nu toe nog weinig concreets uitgekomen.