Maargoed ik zou graag eens wat reacties hierop willen! Ik vind het zelf 1 van de prachtigste paardenrassen! En hoop er ooit ook een te kopen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pebblesje schreef:ik wil nou wel eens antwoord van de échte arabierenhouder, want iedereen zegt wel; Arabieren zijn druk en nerveus en bla bla..... nou denk ik zelf: hoe kan het dan dat ze het goed doen in de endurance, daar kan je alles behalve een druk en nerveus paard hebben.
Maargoed ik zou graag eens wat reacties hierop willen! Ik vind het zelf 1 van de prachtigste paardenrassen! En hoop er ooit ook een te kopen
Citaat:ik wil nou wel eens antwoord van de échte arabierenhouder, want iedereen zegt wel; Arabieren zijn druk en nerveus en bla bla..... nou denk ik zelf: hoe kan het dan dat ze het goed doen in de endurance, daar kan je alles behalve een druk en nerveus paard hebben.
BlueBalance schreef:Citaat:
Ik ben ook van mening dat gekruiste rassen heter zijn dan volbloeden. .
BlueBalance schreef:En deze vos is haar moeder
Citaat:ej, is dat niet EC Kadyva??
BlueBalance schreef:Citaat:ej, is dat niet EC Kadyva??
Klopt als een bus
Pebblesje schreef:Wat apart dat kruisingen juist heter zijn.
Dus eigenlijk zijn het wél rustige paarden..?
Mijn ma zegt wel van: "Ze staan we hoger in het bloed en dat ze wel drukker zijn enzo" .....
horseranch schreef:Daar ben ik het helemaal mee eens![]()
Daarom plaats ik maar ff weer een foto van onze 4 jr hengst![]()
Hier afgelopen zaterdag op de Kossack Stud met Ellen Wijnhout![]()
Ze hebben wel een lol die twee![]()
Met dank aan © Reindert Jansen
horseranch schreef:Sivmayall een paar uur oud (en toen al ondeugend)
Sivmayall 3 maanden oud:
Sivmayall paar maanden oud
Sivmayall nu
horseranch schreef:
Nog vergeten :
![]()
Siv was dus geen vos, maar bruin bij de geboorte !
Op een gegeven moment leek hij net een valk-kleurtje te hebben![]()
Siv - 2 jaar oud
Oeps beetje grote foto![]()
![]()
Jij ook veel plezier met je paarden Diantha !!
Charrie schreef:Heey dorinda, ja ik weet dat snorovka de moeder is van Soleda! (ik ken je namelijk!) Ben charmaine afkorting dus charrie! haha, maaruh ik zou heel graag foto's of adressen willen ja, want ik ben zo benieuwd hoe het met dr gaat! xxx Charmaine
plagom schreef:@ horseranch:
Ik moet toegeven dat ik Siv als veulen niet zo speciaal vind, maar hij is echt met de jaren mooier geworden!!!En hij is nog jong, dus dat kan alleen maar mooier worden!