Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
CSAArabians schreef:Vaak zijn het net mini arabiertjes om te zien met ook een (h)eerlijk temperament.
Ik vind ze prachtig!!

Wij hebben er nu 11, en krijgen 4 veulens. We hebben nu ook Ceulan Cariadog op stal
(tevens ter dekking
Voor meer info vraag je het maar).
Bewegen kan ie wel!
Vind dat dus echt knappe beesten hé
Bij ons op de manege staat er ook eentje, een ruintje Nibbit
Of hij gaat stilstaan bij andere ponys en er tegen aan beuken! Maar hij is super lieff!
inowa schreef:owja.
hier de site van de stal waar ik help.
ik ben nog bezig met de site en de meeste foto,s zijn tijdelijk.
members.lycos.nl/marouschkastrating
ik hoop dat hij het doet.
ik ga nu slapen omdat ik morgen voor het eerst weer op picasso ga rijden.
hoop alleen niet dat hij mij eraf gaat bokken.
als hij het doet heb ik pech.
klaasjuhhh schreef:Hey!
Beetje late reactie, maar ik ben ook Welsh Mountain fan...
Maar dat wist je ook alWij hebben er nu 11, en krijgen 4 veulens. We hebben nu ook Ceulan Cariadog op stal
(tevens ter dekking
Ik vind Powys Shon eerlijk gezegt niet mooi, vind het meer een recratieponytje![]()
![]()
Bewegen kan ie wel!
Ceulan Cariadog (smul)
Wij hadden 5 jaar terug een hengstveulentje van hem, die heeft het hier (niet in NL) tot dekhengst geschopt. Uit een schimmelmoeder maar wel mooi isabel gebleven (4 witte sokjes + blesje)! Als veulentje ging hij altijd bij me op schoot liggen in de wei
Inmiddels is het een stoere hengst! Maar volgens zijn nieuwe eigenaar heeft hij nog steeds een super karakter. Wel echt hengst maar altijd braaf. Ik smelt nog steeds van zijn koppie. En lopen dat ie kan! (ookal had ie dat ook heel veel van moeders kant). Alleen jammer voor ons dat het een hengst was, anders hadden we hem (in dat geval dus "haar"
) waarschijnlijk zelf gehouden. Ik kan Ceulan Cariadog als vaderdier dus wel aanraden!
Helaas is ze een klein poosje terug overleden aan de gevolgen van hoefbevangenheid
Voor het hele verhaal moet je even kijken op viewtopic.php?f=53&t=382839&hilit= Daar staan ook nog meer foto's van haar. Nouska schreef:klaasjuhhh schreef:Hey!
Beetje late reactie, maar ik ben ook Welsh Mountain fan...
Maar dat wist je ook alWij hebben er nu 11, en krijgen 4 veulens. We hebben nu ook Ceulan Cariadog op stal
(tevens ter dekking
Ik vind Powys Shon eerlijk gezegt niet mooi, vind het meer een recratieponytje![]()
![]()
Bewegen kan ie wel!
Ceulan Cariadog (smul)
Wij hadden 5 jaar terug een hengstveulentje van hem, die heeft het hier (niet in NL) tot dekhengst geschopt. Uit een schimmelmoeder maar wel mooi isabel gebleven (4 witte sokjes + blesje)! Als veulentje ging hij altijd bij me op schoot liggen in de wei
Inmiddels is het een stoere hengst! Maar volgens zijn nieuwe eigenaar heeft hij nog steeds een super karakter. Wel echt hengst maar altijd braaf. Ik smelt nog steeds van zijn koppie. En lopen dat ie kan! (ookal had ie dat ook heel veel van moeders kant). Alleen jammer voor ons dat het een hengst was, anders hadden we hem (in dat geval dus "haar"
) waarschijnlijk zelf gehouden. Ik kan Ceulan Cariadog als vaderdier dus wel aanraden!
-x- Nouska

)