Maar ik ga iig wel een poging wagen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heb 20 maart al een wedstrijd en 10 april onderlinge dus dan vind ik het iets teveel van het goede om ook nog naar de veluwe te gaan.
. Maar met de volgende rit wil ik wel graag mee als het dan kan. Leuk ook dat er ook een huifkar meegaat, zo hoeven eventuele chauffeurs en niet rijdenden niet achter te blijven. 
Il0na schreef:Is het een zware rit..?
Ik rij onwijs veel buiten met mijn Tinker,
alleen of hij echt die uren helemaal vol kan houden..
Wordt er het meer en deel gestapt of niet..?
lein schreef:Wat een leuk idee helaas kan ik met mijn eigen tinker niet mee, want die is niet trailermak maar hoe zijn de huur tinkers over het algemeen qua temperament??
Cayusejuhh schreef:dit keer slaan wij weer over.. moet echt wachten tot de beeb er uit is![]()
maar alsi k ben bevallen gaan we zeker mmee!
IS cayuse eind van het jaar niet verkocht dan gaan we allebei mee.
Hij wordt van de zomer in gereden. en dan zodoende..
naja.. suc6 met de rit!!
maar ik denk dat dit topic eerder hoort op Bokt meetings. of Bokt ritten
), maar nu moet ik waarschijnlijk op mijn werk foto's maken. We bestaan 5 jaar en nu mogen de kinderen gratis op de foto met iemand in een tijgerpak. Ik zou dat met mijn digi doen. Ga kijken of het ook een andere datum kan. Was ook precies mijn vrije zaterdag
Bonte schreef:Ik wilde foto's komen maken (dit keer wel), maar nu moet ik waarschijnlijk op mijn werk foto's maken. We bestaan 5 jaar en nu mogen de kinderen gratis op de foto met iemand in een tijgerpak. Ik zou dat met mijn digi doen. Ga kijken of het ook een andere datum kan. Was ook precies mijn vrije zaterdag
lein schreef:Ik wil me reserve opgeven voor de huur/leen tinkers, want de huifkar lijkt me niet echt leuk