El Masra:

Bint Estasha

Bint Estawa

En natuurlijk:
EL SHAKLAN!
[img]http://www.agoca.com/image/chp2/galerie/El_Shaklan/elshaklan(ShakerelMasri_10).jpg[/img]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kowloon1 schreef:het is niet mijn type arabier, hou liever van een arabier met een bredere hals en niet te veel dish

djamir schreef:Kowloon1 schreef:het is niet mijn type arabier, hou liever van een arabier met een bredere hals en niet te veel dish
dan ben je dus niet gek van een arabier, maar meer gek op NRPS
Vraeghoeve schreef:hmz, die eerste vind ik eigenlijk niet zo mooi, de hals is echt niet goed.

SymO schreef:El perfecto, kom maar brengen, af te leveren in Zeeuws-Vlaanderen
Moet je wel even eerst een nummertje trekken
SymO schreef:El perfecto, kom maar brengen, af te leveren in Zeeuws-Vlaanderen
Yaks !!! 

en ik hou meer van kleine pony's
Ben besmet met het virus
Ik hou persoonlijk wel van de wat grotere en vollere arabieren maar vind ze allemaal schitterend. Voor mij geen ander ras meer dan de arabier! punkies schreef:getver.. Nee walgelijk! Veel te dun.... Lijkt net alsof je die zo kunt omgooien bah, nee niets voor mij.
Gaat je echt niet lukken om een arabier om te gooien hoor. Als je van logge, dikke paarden houdt dan is een arabier idd niets voor jou. Geef mij maar een elegante maar stoere arabier
AnneOmie schreef:punkies schreef:getver.. Nee walgelijk! Veel te dun.... Lijkt net alsof je die zo kunt omgooien bah, nee niets voor mij.
Lichtelijk overdreven vind je nietGaat je echt niet lukken om een arabier om te gooien hoor. Als je van logge, dikke paarden houdt dan is een arabier idd niets voor jou. Geef mij maar een elegante maar stoere arabier

(Dit gaat niet persé over jou hoor.. Maar dat idee krijg ik altijd..
)

vrijalover schreef:die hals is bij sommigen echt niet goed!
Sorry arabierenfreaks