cesara schreef:en fjorden zijn niet lui![]()
ze lopen gewoon hun eigen tempo
Haha dat is toch hetzelfde

Ik vind NRPS'ers wel tof, maar dat is geen ras.
New Forest en Welsh is ook wel leuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
cesara schreef:en fjorden zijn niet lui![]()

Mariek87 schreef:cesara schreef:en fjorden zijn niet lui![]()
Haha dat is toch hetzelfde
Ik vind NRPS'ers wel tof, maar dat is geen ras.
New Forest en Welsh is ook wel leuk
cesara schreef:nee lui is als ze niet moe willem worde en niet willen werken en dat vinden de meeste fjorde niet erg

Manuutje1990 schreef:Ik vind Fjorden juist heel leuk, het zijn eigenaardige pony's, die bestemd zijn voor eigenaardige mensen..
En als je ze goed behandeld, dan willen ze best graag voor je werken, maar het zijn echt eigenwijzen, die je goed moet behandelen, anders dan voeren ze gewoon niks voor je uit.
FjordieLover schreef:Manuutje1990 schreef:Ik vind Fjorden juist heel leuk, het zijn eigenaardige pony's, die bestemd zijn voor eigenaardige mensen..
En als je ze goed behandeld, dan willen ze best graag voor je werken, maar het zijn echt eigenwijzen, die je goed moet behandelen, anders dan voeren ze gewoon niks voor je uit.
hmm..ben het hier niet helemaal mee eens.
Ik behandel Korita echt niet anders dan een ''normaal'' paard.
Mischien dat ik de enige ben maar ik merk dus bijna geen verschil tussen een fjord (tenminste de fjorden waar ik op rijd) en een andere pony.
Elk ras kent wel zijn of haar luie pony's er zitten ook idd fjorden bij.
Maar veel fjorden zijn gewoon te dik omdat ze te veel te eten krijgen en daarom dus niet erg graag voor je willen werken.
Maar als je een fjord echt goed traint kunnen ze nog best ver komen..zie b.v Taco en Guusje.
maja er zijn hier al 1000 discusies over geweest

:P Jajaja ) 
lotjuhh schreef:Arabierenhet zijn gewoon supper beesies en kunnen ook super mooi lopen
De haflinger

Manuutje1990 schreef:Ik vind Fjorden juist heel leuk, het zijn eigenaardige pony's, die bestemd zijn voor eigenaardige mensen..