....mare SaintAissa dat doe je wel goed met je Au Vol Del Sol en Dadji ze worden getipt als 1e en 2e!! dat is nog is leuk thuis komen als dat ook zo is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
....
bittermoon schreef:haaj haaj... kir jij ook hierzin in zondag jeeeej!!!
![]()
zondag doe ik nimba weet niet of jullie die ook kennen naja classic life wel dat weetk wel
naja tot zondag dan maar allemaal
classic_life schreef:jaja ik ook hier he ier....
mare SaintAissa dat doe je wel goed met je Au Vol Del Sol en Dadji ze worden getipt als 1e en 2e!! dat is nog is leuk thuis komen als dat ook zo is
amaldas schreef:bittermoon schreef:haaj haaj... kir jij ook hierzin in zondag jeeeej!!!
![]()
zondag doe ik nimba weet niet of jullie die ook kennen naja classic life wel dat weetk wel
naja tot zondag dan maar allemaal
Nimba dat vind ik éen leuk paard, wat gaan ze ermee doen als ie niet meer mag koersen llijkt me een leuke om in de dressuur uit te proberen.
Ik ben er ook zondag Au vol brengen en de 27e loopt hopelijk mijn paardje WFA Benedict in training bij Kim Augenbroe.
maarre ik mocht niet naar duindigt zonag van me ouders ... had een beetje ruzie.... ik heb nimba dus niet voorgebracht
maja als nimba stopt met koersen en de eigenaresse al besluit om hem te verkopen... dan koopt john smith hem het is namelijk een heerlijk paard om te rijden (kan ik uit eigen ervaring zeggen
) en dan gaat john hem als voorpaard voor jonge paardjes enz gebruiken... dus dat dressuren ik denk niet dat dat er ooit in zal gaan zitten....