Waarom zegt iedereen dat tinkers sloom zijn???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkermuts

Re: Waarom zegt iedereen dat tinkers sloom zijn???

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 19:56

ik deel je mening Jean, maar traag van reactie, nou, die van mij niet, vooral niet als er een heerlijke besokte jongedame voor zijn neus staat, whahaaa Tong uitsteken

gesina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 20:26

Haha! ben heel blij dat blue lekker relaxed is mijn dochter is geen mens voor een woesteling en ik ook niet.
Ze mag suf ogen maar dat is ze zeker niet en dat is voor mij ook goed want als je 25 jaar niet gereden hebt dan is het laatste wat je wilt een kruitvat onder je billen.
Wat haar zoon Nolan betreft dat moeten we nog zien maar qua rust hoop ik op zijn moeder Ja
Hij is nu bijna 5 mndn en best wel cool in het koppie maar zeker niet sloom.Trouwens ,heb zat andere paarden van een ander ras gezien die zelfs voor eten moest wekken.
En voor de rest... ben gewoon erruug hard en ongeneeslijk voor tinkers gevallen. Kan 't ook niet helpen *o/*

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 21:50

Tinkermuts schreef:
ik deel je mening Jean, maar traag van reactie, nou, die van mij niet, vooral niet als er een heerlijke besokte jongedame voor zijn neus staat, whahaaa Tong uitsteken

Ja de tijd begint weer he, ze zijn al helemaal kriebelig Haha!

Ssusan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 21:58

Ik snap er ook niks van, mijn verzorgTinker moet je echt inhouden hoor!! Haha, de andere Tinker waar ik op gereden heb was wel wat langzaam, maar goed, als je op de manege kijkt heb je snelle en slome paarden, allemaal t zelfde ras! Volgens mij zegt het ras niet zo veel, je hebt altijd uitzonderingen en elk paard is anders, nietwaar?

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 14:44

Er zijn ook genoeg KWPN-ers die niet vooruit te branden zijn..
En er zijn genoeg Tinkers die ontzettend ontdeugend en fel kunnen zijn..
Tong uitsteken

ragna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:47

Slome tinkers zo heb ik er geen een en ik heb er 7 dus.

ragna een merrie van 5 1/2 houd gaat er heel snel van door zowel in een pist als buiten. Iedereen die met haar rijdt wil er nadien niet meer op==> te hevig

aya een merrie van bijna 5, bokt al vooreens je er op zit==> wel zadelmak maar zonder ruiter.

aaron een hengst van bijna 5, is maar 1.49m maar warmbloeden bij houden in een croos in het bos is geen probleem.

treacy is de rustigste alhoewel als zij begint te showen zijn we een uurtje zoet( zij is wel niet bereden van wege haar late aankomst op het vaste land)

digna is een tinkermerrie van bijna 2, en niets is er te hoog of te normaal of madam maakt leuke bokke sprongen met 4 benen of eens een steiger er tussen. dit gaat allemaal.

eppo is de laatste hij dacht al van af de hij 3 maanden oud was dat hij baas was over grootte merrie's ( hij steigerde en kapte toen al naar aya van hier boven zij is 1.51m groot) maar meneer liet zich niet afschrikken.

heeft er nog iemand zooooooooooooo 'n slome tinkers

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!