Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

!! we hebben 3 foutloze rondjes gesprongen en t ging superrr!! Ook met mijn eigen pon(E-pony) heb ik gesprongen , en daarmee zat ik ook in de prijzen!! Ik kon naar huis met : 4 rozetten , 3 bekers , geldprijs , deken! Erg super dus!

miekelover schreef:leuke haflo hoor. Kan goed springen

TOETJOEEE schreef:binnenkort gaat een haflinger van een vriendin van mij bevallen, zij is gedekt door een witte arabier!! Dan plaats ik een foto!!
miekelover schreef:TOETJOEEE schreef:binnenkort gaat een haflinger van een vriendin van mij bevallen, zij is gedekt door een witte arabier!! Dan plaats ik een foto!!
wow ben benieuwd wat voor een schoonheid daar uit kom
..maarre bij mijn verzorgponies zijn ook haflingers.. maarik rijd op een fjordo;P.. haha ... urdal_lover schreef:haaii.. er zou er best al een kunnen zijn maarjaa.. boeie.. kan gebeuren togg?....maarre bij mijn verzorgponies zijn ook haflingers.. maarik rijd op een fjordo;P.. haha ...
niet over hele haflingers
Die van allegra die te koop staat
(van allegra hier op bokt)
LuckyandMiej schreef:Ik ben gister geweest en hij gaat op proef(van allegra hier op bokt)
Hier een foto:
Hij heeft een Super Lieff Hoofdje
miekelover schreef:
ik vind het niet op een halfo lijken maar ze heeft wel een super lief koppie

)