ik zelf heb een fjordje en wil er van de zomer of een noriker of een schwarzwalder bij kopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Manuutje1990 schreef:Haha is tie zo vervelend..?
Ik vind hem kwa bouw wel apart en mooi..Ook zn kleur is mooi..
En dat tie zo klein is vind ik eigenlijk wel grappig..
Bijten en prutsen, de hele tijd. En verder ként hij gewoonweg niets. Doordat mijn vriend hem nu dagelijks van en naar de wei brengt heeft hij wel een hoofdstelletje leren kennen en borstelen kunnen we intussen zelfs al zonder gevaar voor ons leven - dat was in het begin weleven wat anders
Memuska schreef:Manuutje1990 schreef:Haha is tie zo vervelend..?
Ik vind hem kwa bouw wel apart en mooi..Ook zn kleur is mooi..
En dat tie zo klein is vind ik eigenlijk wel grappig..
Vervelend, tja, hengstenkuren héBijten en prutsen, de hele tijd. En verder ként hij gewoonweg niets. Doordat mijn vriend hem nu dagelijks van en naar de wei brengt heeft hij wel een hoofdstelletje leren kennen en borstelen kunnen we intussen zelfs al zonder gevaar voor ons leven - dat was in het begin weleven wat anders

Maar als je dr eenmaal ingespannen of onder het zadel hebt en ze vertrouwd je.. Memuska schreef:Ikke!![]()
Mijn vriend heeft er twee:
Margrietje, een Belgisch Trekpaard ofte Brabander van 8. Ze wordt dit jaar gedekt (poging van vorig jaar was mislukt) door de hengst Simon van Straten, en Tarzan, een Ardenner hengst van 5.
Ik met Margrietje
Met Tarzan - klein is ie hé! Ter vergelijking: ik ben 1.65. Oh ja, die blauwe strepen op zijn lijf hebben een redenHij was eigenlijk het verjaardagscadeau van Tom z'n vader, dus er stond op "Dré 50", maar aangezien hij er een paar keer is afgedonderd verzorgen wij 'm nu

Verslag volgt iig nog! 
Memuska schreef:Ik ben benieuwd wat het met Tarzan gaat geven. Hij heeft de voorbije jaren gewoon in de wei gelopen en kent dus echt nixVerslag volgt iig nog!

(nieuwe bokt) Huisvrouw schreef:Ik ben ook een koudbloedfan! Niet alle koudbloeden vind ik leuk maar het blijft toch heerlijk zo'n koel karakter. Al kunnen zelfs koudbloeden flink stuiteren. Zelf heb ik een Noordzweeds koudbloed. Foto's staan in m'n profiel.
Ik d8 dat er maar 3 in Nederland waren?
sandr0 schreef:zie net dat mijn profiel niet meer bestaat of zo?????![]()
dus dan maar een paar foto's van mijn kruising fries/ clydesdale Boris
..
.. (ik houw namelijk van Zwart&Witte...paardkes
) 
Hockeygirl schreef:Wij hebben:
Een Haflinger (Quincy)
en een Fjord (Vera)
Huisvrouw schreef:Al kunnen zelfs koudbloeden flink stuiteren. l.
.. 
sandr0 schreef:zie net dat mijn profiel niet meer bestaat of zo?????![]()
dus dan maar een paar foto's van mijn kruising fries/ clydesdale Boris

TheSam schreef:
Hier wat foto's van mijn koudbloed, Sammy, een Zwaar Russisch Trekpaard! Dit zijn wat oudere foto's... hier zijn haar manen nog kort, maar ik ben ze aan het laten groeien (lange manen met een slag hoort bij dit ras) dus ik zal binnenkort wat nieuwe foto's maken
Echt een mooi en gaaf paard..!
Manuutje1990 schreef:TheSam schreef:
Hier wat foto's van mijn koudbloed, Sammy, een Zwaar Russisch Trekpaard! Dit zijn wat oudere foto's... hier zijn haar manen nog kort, maar ik ben ze aan het laten groeien (lange manen met een slag hoort bij dit ras) dus ik zal binnenkort wat nieuwe foto's maken
Zoals ik al een keer had gezegt..Echt een mooi en gaaf paard..!