Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ilovejuno schreef:owja dat zeiden der ook wel meer ja maar daar vind ik hem nou helemaal niet op lijken.
net als er zoveel hier van bokt zeggen dat hij veel op een ijslander lijkt nou dat zie ik er ook helemaal niet in.
Ik vind hem ook wel wat weg hebben van een IJs.
Dus vind het raar dat je er wel een fjord, maar in de verste verte géén IJs in ziet.
ilovejuno schreef:owja dat zeiden der ook wel meer ja maar daar vind ik hem nou helemaal niet op lijken.
net als er zoveel hier van bokt zeggen dat hij veel op een ijslander lijkt nou dat zie ik er ook helemaal niet in.
Alleen ik denk dat dat kwa karakter niet echt kan, aangezien je zegt dat hij heel rustig en braaf is..
Glossi schreef:Nou ik anders genoeg super brafe IJslanders waar je op slapend thuis kan komen. Dus aan het temperament hoeft het niet te liggen. Maar op 1 van de fotos vind ik hem op een IJslander lijken op de andere een Paso en weer een andere een Fries.
Pff... Ik zou het niet weten
(zal morgen ofzo wel rijfotos doen)
ghehe)Auky schreef:ik zie het er eigenlijk allebei wel in..
Hij heeft op de ene foto veel weg van een Fries, op de ander is het echt een IJsco..
Leuk paardje zeg !!
mymy schreef:ik denk dat aniek (ilovejuno)er een fjord in ziet omdat kevin een beetje een aalstreep heeft
Auky schreef:ik zie het er eigenlijk allebei wel in..
Hij heeft op de ene foto veel weg van een Fries, op de ander is het echt een IJsco..
Leuk paardje zeg !!
Precies mijn mening. 
Af en toe lijkt zijn hoofd iig ietwat op dat van Domi. Zoals op die laatste foto.
Alleen de kans is vrij klein dat er paso in zit omdat dat op zich al een vrij zeldzaam ras is.
Roskur schreef:mymy schreef:ik denk dat aniek (ilovejuno)er een fjord in ziet omdat kevin een beetje een aalstreep heeft
Mijn IJslander heeft toch ook een aalstreep?

ilovejuno schreef:eerlijk gezegt vind ik hem ook niet echt op die paso lijken kevin is steviger ook die benen en als je naar het hoofd kijkt kevin heeft ook een groter hoofd op de eerste(domi) foto vind ik hem dan meer lijken dan de tweede(half zus) maar zoals ik al zei veel zie ik er niet in dus denk niet dat het er zo'n een is.
waarom ik hem op een fjord vind lijken: zijn bouw een beetje stevig niet zo'n erg overdreven flossen aan z'n onderbenen en zijn nek is ook wat 'ronder' zegmaar en onderandere zijn aalstreep maar dat hebben wel meer rassen dus het licht niet alleen daaraan.
ingewikkeld hoor![]()
dus misschien is het ietsje anders
)
En als hij een extra soort-van tölt gang heeft lijkt me dit ook logischer (dat zij mymy toch eerder dit topic..?)
Ik vind nog steeds zijn hoofd er wel wat op lijken.