tinkers sloom??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 10:12

voorwaarst is een heel ander verhaal en heeft ook niks met cool zijn te maken. Gammon is als hij goed gereden wordt lekker voorwaarts, het ligt 'em vaak aan mijn eigen rijden als dit er niet helemaal uitkomt.

gammon is super cool en dingen om hem heen maken weinig indruk, vaak is hij juist nieuwsgierig naar iets.

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 10:16

Aedan schreef:
. Is het een typische tinker eigenschap om voor de domste dingen eerst te schrikken? Mijn tinker blijft kalm als een er tractor voorbij rijdt, maar als er aan de overkant van de straat tuinstoelen staan... Lachen

Heeft mijn tinkie ook.....
Wat in mijn ogen doodeng is...niks aan het handje, maar Ojee.... een witte stip op de weg,afgezaagde stronk of in de verte een wandelaar Wow!

Ik denk niet dat Tinkers sloom zijn ....
Wel zijn ze na paniek weer veel eerder bedaard dan een warmbloed.
Ze zijn wat koeler in de kop maar dat moet je zeker niet verwarren met sloom zijn.
Tinkers die niet aan het been zijn(de trapzakken Clown ) of slecht reageren op je hulpen heeft vrij weinig met het ras te maken dat is een rijtechnisch probleem.
De meeste tinkers zijn snelle handel en komen daardoor half zijn kl*te ingereden bij de particulier en het is aan zijn baas om op de juiste manier met hem om te gaan(en verder door te rijden).

Sloom absoluut niet.

En als ik voor mezelf spreek heb ik nog nooit zo een karakterpaardje gehad.....mijn tink is moeilijk in omgang(het rijden) maar heb je de juiste snaar gevonden......gouden beestje Go jij! Go jij!