Eerst heeft ze een jaar voor de sulky gelopen op de drafbaan
Daar was ze niet geschikt voor,toen is ze verkocht aan de manege en een jaar nadien heb ik haar gekocht en laten keuren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
)
dus weet wat hij nu waard is, ben benieuwd wat hij voor die diagnose waard zou zijn geweest )
Teigetje schreef:Zeer sjieke verschijning, jouw paard, Renske! Veel uitstraling, mooi gebouwd, graag geziene stokmaat. Je noemt wel zijn niveau maar zegt niks over zijn karakter. Als hij bovenop dat mooie exterieur en een goed dressuurniveau ook over een braaf karakter bezit dan is hij heel wat waard. Leeftijd speelt heel lichtjes in zijn nadeel. Op de foto's lijkt hij ook erg goed te bewegen. Als ik het goed heb, zijn er niet zo veel nakomelingen van Magic Owl. Diens vader Oula Owl, was goed op weg om veel voor het stamboek te betekenen maar is helaas op jonge leeftijd gestorven. Jammer dat je paard een ruin is![]()
Als hij beschikt over een braaf karakter, correct gezond zou zijn en het makkelijk heeft met de Z-oefeningen dan ga ik voor zo'n 7000 euro. Als hij daarenboven fijn en makkelijk te rijden is en aanleg toont voor het verzamelde werk dan gaat de prijs voor mijn gevoel nog omhoog.
dookie ook!

hoop ook dat mn jaarling strax onder t zadel iets sneller overtuigd is dan dat Q dat was
bij Quentin zit er dan ook nog Amor achter(ook bekend om zn slechte karakter
) en toch heb ik met Quentin nu weinig problemen. die andere magic owl die ik ken, had Aram erachter zitten aan moeders kant, ook geen schatje volgens de vooroordelen, dat was wel een lijp paard, maar wrsch toch ergens last van, want gaan liggen aan de longeerlijn met ruiter erop doen ze niet voor niets 
en je moet idd om weten te gaan met een paard met veel volboed erachter, denk dat dat het grootste 'probleem' is.