Er was laatst geloof ik een topic over Fries x WPN (oa Ed King Hill), maar dat kan ik zo niet terugvinden
Lise81
Geplaatst: 28-11-04 12:57
Moest even zoek,...kan namelijk zelf niet zo goed uploaden. Maar hier een foto van Mr. X een kruising tussen een Tinkermerrie en een Friesehengst. De foto is een beetje vaag, maar de kleur is wel duidelijk. Hij is niet zwart maar een erg speciale voskleur http://www.geocities.com/nanda_fjordenp ... ster-x.jpg
Lise81
Geplaatst: 28-11-04 13:02
Moest even zoek,...kan namelijk zelf niet zo goed uploaden. Maar hier een foto van Mr. X een kruising tussen een Tinkermerrie en een Friesehengst. De foto is een beetje vaag, maar de kleur is wel duidelijk. Hij is niet zwart maar een erg speciale voskleur http://www.geocities.com/nanda_fjordenp ... ster-x.jpg
Oja en bij mij werken de links soms niet..sorry
Vond die fries x welsh ook wel een erg mooi paardje!! Chique en toch stoer...net een klein friesje!
Hier een kruising fries-andalusier.. Dit is Resquator..een ruin die ik een tijdje had staan van iemand. Een nachtmerrie van een beest dat wel..maar zo ziet ie er wel lief uit (en vies) Hier was hij er net..
Asward
Geplaatst: 08-12-04 11:26
Ik heb een kruising fries/kwpn, mijn muis!! Een merrie die nu ruim drie jaar is. Vorige week ben ik langzaam begonnen met longeren en dan vant zomer aangespannen!!!! Ik krijg alleen geen foto bij de tekst
DiantaM
Geplaatst: 08-12-04 12:06
Ik moet zeggen dat ik geen kruising die hier staat mooi vind, de verhoudingen kloppen niet meer, het worden opgekropte paardjes, uitzonderingen daargelaten.
Asward
Geplaatst: 08-12-04 12:12
Tulandro zegt: Ik moet zeggen dat ik geen kruising die hier staat mooi vind, de verhoudingen kloppen niet meer, het worden opgekropte paardjes, uitzonderingen daargelaten.
Ik moet zeggen dat de kruisinging sie ik hier gezien heb ook niet allemaal vind aanspreken. Maar iedereen is blij met zn eigen beessie!!!
mriekie
Geplaatst: 11-12-04 23:33
de kruising fries/kwpn van Asward vind zeker mooi, en zijn naam ook
Het is op de foto niet zo goed te zien, dit is de enige die ik van hem heb, maar hij is de ijslandse wildkleur bruin, dus beetje roodbruin, met zwarte benen (zebrastrepen), fries-hoeven (dus met een beetje sokken en vrij groot), zwarte, lange, beetje krullerige manen, en nou ja, het gezicht kan je zelf wel zien. Hij heeft ook een aalstreep. Ik vind hem erg veel weghebben van een fries, maar de kleur erbij is dan weer super, ik vind dit echt een heel mooi paard om te zien! Hij is qua maat denk ik een grote D of een E pony.
collendoorn
Geplaatst: 11-12-04 23:59
Citaat:
lise81 wil je voortaan eerst even vragen of je mijn foto's op bokt mag zetten?
Maar mr x is zeker mooi Pepsi ook..!!
bij fjordenpaard hebben ze best veel kruisingen met een fries.. Moet zeggen dat ik dolci een van de mooiste vind!!
Ze is zwart maar wel mooi slank gebouwd.. (zo slank dat zadels amper passe )
Asward
Geplaatst: 12-12-04 21:18
Thanks mriekie!!!! Ik vind mn hele halfe fries ook heel mooi en natuurlijk ook haar naam Zelf verzonnen he dus dan heb je dat Nou dit is dan mijn Fortuna Mercury G.
mriekie
Geplaatst: 12-12-04 21:22
heeeey dat is muis ..... toen ze was geboren vertelde asward: nou ze heet Fortuna Mercury G en we noemen haar MUIS