Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

..!Ze is nu goed en wel 1.5 half jaar onder het zadel. En sinds een paar maand voor de kar.. Waar we verder eigenlijk helemaal niets meer mee doen. Ik ga haar in januari starten in de B-dressuur dus we zullen zien hoe dat gaat
Voor foto' s zie mijn profiel
Wil je meer weten vraag het gerust Riviles schreef:jepen ik ook hoor
![]()
Jane-Pauline is mijneshahahahahaha
Die rijd ik dus, ze is niet van mijzelf maar van de eigenaar
waar we onze paardjes hebben staan. Hij heeft een boel
friesjes, kijk maar es op http://www.vandeoosterboer.nl
Is toch iets meer uitdaging hè
Riviles schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben gisteren naar Leeuwarden geweest, het stamboek was 125 jaar oud. Ik wil zoveel vertellen, maar het heeft zoveel indrukken op mij gemaakt van wat ik daar gezien heb aan shows en dekhengsten en andere hengsten dat ik gewoon niet weet waar ik moet beginnen.
De shows waren gewoon super. Er waren twee tophengsten speciaal overgevlogen naar Nederland, heinse en goffert en die stalen de show door op het hoogste niveau te dressuren (olympic niveau)
WAT EEN SHOW WAT EEN SHOW
en manen, tjonge er kwam een hengst binnen met manen tot op zijn knieën, hij draafde zo sierlijk en in tempo de bak binnen.
De hele tribune, alle mensen joelen en klapten erover, ik kreeg kippevel op mijn armen [nu nog als ik erover praat] , ik schreeuwde het ineens uit, wat een plaatje, wat een schoonheid
Jullie hebben wat gemisssssssssssssssssssstttttt
. ik weet wel dat er heel wat aan te doen is om het heel erg te minderen zodat het nauwelijks meer jeukt bij het paard. mijn oude pony had het ook en we lieten haar er tegen inenten door de dierenarts om de paar week in de zomer. het werkte echt super!
Jettie schreef:mooi paard zeg! heeft ie geen papier? hij ziet er wel heel mooi uit namelijk!