das pas toeval
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Verder is het een echte Haf..eten..eten..eten, maar wel superlief. Jive vind alles best en hij heeft hele mooie lange manen en een dikke golvende staart. Ik heb alleen nog geen fotoos in mijn profiel. Binnenkort meer!!!!

Lous schreef:Ik heb sinds twee weken samen met mijn zusje mijn eigen haf. Hij is vrijdag aangekomen en nu al helemaal gewent. Verder is het een echte Haf..eten..eten..eten, maar wel superlief. Jive vind alles best en hij heeft hele mooie lange manen en een dikke golvende staart. Ik heb alleen nog geen fotoos in mijn profiel. Binnenkort meer!!!!

Amberto schreef:Ik heb een waanzinnig lekker ding in mn profiel staanJa, ook haflingergek dus! Nu nog als bijrijdpaardje, maar over een jaar of 3/4 heb ik mn eingen haflingertje! (dat heb ik me alvast voorgenomen)

Amberto schreef:Ik heb een waanzinnig lekker ding in mn profiel staanJa, ook haflingergek dus! Nu nog als bijrijdpaardje, maar over een jaar of 3/4 heb ik mn eingen haflingertje! (dat heb ik me alvast voorgenomen)
ja een haflinger dus
een hele lieve