wie heeft het zelfde probleem?? een slome tinker

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:53

Soxje schreef:
ze werkt zich helemaal uit de naad, het zweet loopt echt uit haar sokken.

Haha! Haha! mooie beeldspraak... schitterend!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 19:15

Lachen .... en nog eens echt waar ook!

twist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 22:21

ja als ik met twist werk dan zweet hij ook het land uit
en stinken wat hij dan doet iewwwe
maar goed het blijft je paard he Knipoog
neej ik hoef maar een half uurtje echt goed te rijden
en het zadel zweet eraf
maar hij is dan niet moe hoor
dan kan hij echt wel even door

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 22:44

Ik vind de lucht wel meevallen, maar paardenlucht heb ik altijd lekker gevonden Knipoog Behalve als ze net gegeten heeft en ik haar staart sta te borstelen....
Morgen weer les in de binnenbak. Ik heb al 3 dagen haar buitendeken op want met die wintervacht is dat zweten nog veel erger. Ze staat nog steeds 24/7 buiten. Vanmiddag ging ik naar har toe en die deken zag er niet uit, en Sox trouwens ook niet. Het leek wel of ze in een enorme plas modder had liggen rollen, d'r manen, sokken, werkelijk alles onder het zand. En ze loopt op een droge wei? Volgens mij op een mestplek liggen rollen, lekker ding, NOT!
Het zweten komt denk ik ook doordat ze nog te dik is. Ze krijgt helemaal geen ruwvoer bijgevoerd want nog gras genoeg alleen 3 ons muesli gemengd met basisbrok en een paar wortels. Een beetje krachtvoer mag ze toch wel hebben. Vorig jaar winter legde ik hooi in de wei en dat vrat ze niet eens op, in de winter! Toen stond ze 's-avonds wel op stal met 3 plakken hooi hoor dus ging volgevreten de wei in.
Leuk Leon, dat je zo'n lekkere buitenrit hebt gemaakt. Je moet ook nog genieten van het nog steeds redelijke weer, alhoewel het vandaag maar somber was, hier dan. Ik probeer nog steeds 3x in de week te rijden, 1x les en 2x een buitenrit. De dag na de les hoop ik altijd op redelijk weer zodat ik een staprondje kan maken met wat lichte draf om haar spieren los te maken. Waarschijnlijk compleet overbodig want ze loopt dus op de wei. Hoe gaat het met Snowdon nu in zijn eentje?