Tinker eigenaars HELP met voervraag.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 09:59

De opvoeding heeft ze niet in de hand gehad het is een import Tinker en hij is slecht opgevoed daar werkt ze nu erg hard aan. Hij bijt ook en vanalles maar het gaat steeds beter. Te weinig beweging denk ik niet dat het probleem is hij komt echt vaak de stal uit om te rijden los in de bak te zijn of te longeren. Dus denk niet dat het dat is er staan paarden veeel langer op stal dan hij.
Ik weet niet of je in mijn profiel gekeken hebt maar wij zijn van Belgie en die voedingsvoorlichtingen zijn echt wel veel te ver voor haar. Jammer eigenlijk.

abby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 10:24

Ik weet dat jullie uit België komen hoor. Het was ook maar een suggestie. Aan de andere kant: als je echt iets heel graag wilt (weten) dan moet je daar soms veel voor over hebben, toch?

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 15:05

Ze heeft vind ik al enorm over voor hem. Dit is echt geen makkelijke Tink echt het type dat keer op keer weer in de handel komt omdat ze zo moilijk zijn. ik ga het haar zeker voorstellen maar ze heeft ook een baan dus ik denk echt niet dat ze dat kan doen zo ver.
Even nog voor de duidelijkheid. mijn Tinker is niks mis me Lachen die krijgt alleen hooi en wat sober voer die is prima.