Wie zijn Tinker staat op Stal?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sokkebok

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 21:18

De mijne heeft de luxe van de wei grenzend aan de stal en die deur gaat eigenlijk nooit dicht, dus kan ze zelf weten of ze naar binnen of buiten gaat. Hoef ik daar nooit over te dubben wat ze nu het liefste doet.
Maar natuurlijk heeft niet iedereen deze keuze, zeker niet als je paard ergens anders gestald staat.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 20:45

Mijne staat lekker 24/7 buiten. Het hele jaar door. Zonder dekens of wat. En zo wil ik het ook. Ze is er gelukkig mee, en ik heb zo het idee dat ik haar er geen plezier mee doe om haar op stal te zetten Toen ze een keer een nachtje op stal moest staan had ze al emmers in emmers geknutseld een de box compleet gepuinhoopt.. nee die van mij is geen binnenstaander!

Pocahontas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 19:55

Melody staat ook het hele jaar buiten,24/7.
Ze kan gebruik maken van de open stal,indien ze wilt...(niet dus)
Ik heb de stal alleen voor noodgeval achter de hand,maar gebruik hem momenteel alleen voor mijn hooi op te slaan! Haha!

rowan17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 08:14

Luna staat wel op stal (is geschoren en heeft een deken op), maar staat overdag gewoon een paar uur buiten. Heb geen speeltjes oid in de stal. Ze (Luna en Sil) vermaken zich wel

MelanieS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 08:35

Kieran staat de hele zomer dag en nacht in de wei en in de winter in een grote paddock met een grote uitloopstal. In die stal ligt het hooi, dus helaas staat ie in de winter toch best veel binnen om te eten Clown

Tijdens mijn Jonge Paarden Drieluik cursus bij Emiel Voest staat meneer vanaf een uur of 5 's middags op stal, dus in een 'echte grote paarden box' en dat vindt ie maar niks, tenminste niet zodra zijn eten op is, ha ha Haha! De volgende ochtend kan ie dan niet wachten tot ie weer z'n weitje op mag en moet ik oppassen dat ie me niet onder de voet loopt als ik de deur open doe.

Maar hij is dan ook niet anders gewent dan altijd lekker buiten.

gentille

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 17:45

overdag buiten, 's nachts op stal, heb niet speciaal iets om hem bezig te houden, hij knabbelt een beetje op z'n hooi (en stro) kan z'n buurtjes zien.

Djana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 18:23

Djana staat in de winterperiode overdag buiten en het 's avonds en als het regent op stal. De zomer staan ze dag en nacht buiten OK dan! . Bij ons op stal kunnen de paarden mekaar ook zien.

xxxkellyxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 15:17

spike staat nu gewoon binnen en gedraagt zich verder goed hij staat s'ochtens gewoon een uurtje los en s'middags rij ik hem...
ik heb verder ook geen speeltjes alleen een liksteen wat hij wel heel lekker vind..!:j

tinky_mariin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 15:27

ho0i mijn tinker staat al het lekker weer is een paar urrtjus buiten als het heel slecht weer is staat ze de hele dag op stal maar dan ga k haar wel ff rijden of longeren of loslaten. ik doe elke dag wel iets met haar

xuz mariin

yaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 09:56

Hooj!
mijnes heeft het eigenlijk wel lekker, we hebben een draad gespannen tussen stal en wei, als ze in de stal willen gaan ze naar binnen en als ze naar buiten willen lekker grazen;)