Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Af en toe lekker racen op de lange brede paden op de heide vind ze nog steeds super.. ( We winnen dan ook van iedereen
) Ik zou haar voor geen goud in willen ruilen.. Hier een foto van mijn engeltje
Rechts Miekelover op Mieke
marjoleinie schreef:wow wat een geweldige combinatie, wat doe je vooral met hem?
).
die er maar is ; angstige onzekere ruiter en fris , net van de baan 4-jarige merrie.

(maar voor mij blijft ze gewoon Salty).Ilse schreef:Ik vraag me trouwens af of jullie Racer's fokker kennen? Meneer de Boer uit Ursem.
Ik zou nl. graag eens langs gaan maar heb dus totaal geen idee wat voor persoon ik kan verwachten
.
. Ik kon niet gewoon opstappen (ze bleef geen seconde stilstaan) en verder kon ze alleen linksom draven. Andere gangen en metname rechtsom kon ze niet. Mijn been tegen haar aan betekende heel hard weg draven.
Ilse schreef:Ik vraag me trouwens af of jullie Racer's fokker kennen? Meneer de Boer uit Ursem.
Ik zou nl. graag eens langs gaan maar heb dus totaal geen idee wat voor persoon ik kan verwachten