dobbel schreef:JA gelukkig wel met die discussie schiet je ook niks op.
Iedereen heeft zijn eigen mening en voorkeur, en ik vind dat een ander dat moet accpeteren.
Effe off topic. Ga je nog meedoen met die Tinkerindoor 28 november??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Naisven schreef:Bedankt SD, duidelijke informatie, zou idd van het bestuur moeten komen, maar ik ben blij dat iemand die informatie geeft.
sproetendame schreef:Zullen we afspreken dat we ophouden met het plaatsen van gaap-icoontjes en opmerkingen als "ik word hier zo moe van".
Wanneer je er moe van wordt, lees het dan gewoonweg niet.
Er zijn erg veel mensen die het wel willen weten en dus op de hoogte gehouden willen worden.
sproetendame schreef:Natuurlijk mag iedereen zijn/haar mening plaatsen op dit forum.
En zo bedoelde ik het ook niet.
Ik heb het idee dat jullie de ernst van dit alles niet helemaal begrijpen of willen inzien.
Een vraag: Wie van jullie heeft een geregistreerde Irish Cob Crossbred of Ierse Tinker? Voor die registratie heb je een hoop geld moeten betalen: keuring, inschijving, paspoort. Noem maar op. Misschien ben je daarvoor zelfs speciaal lid geworden van de ICS.
En wat blijkt? Je hebt helemaal niets. Een waardeloos paspoort, je paard staat geregistreerd in een boek dat helemaal niet bestaat omdat de ICS hiervoor nooit toestemming heeft gekregen. Kortom: je bent nu dus alleen een hoop geld kwijt.
En al die tijd heeft het bestuur van de ICS in Nederland EN in Ierland geweten dat ze geen Crossbreds en Ierse Tinkers mogen registreren. Sterker nog, ze hebben al die tijd vol gehouden dat ze dat wel mochten, terwijl ze heel goed wisten dat dat een leugen is.
Ik heb helemaal niets tegen de ICS, maar ik heb een heleboel tegen het schandalige gedrag van het Bestuur, dat niet open en eerlijk is naar buiten toe.
En wie mij niet wil geloven, mail of bel zelf met Emer McGeough van het Ministerie van Landbouw in Cavan Ierland of neem contact op met de bevoegde overheids instantie in Nederland. het PVE in Zoetermeer.
Ik verzin en schrijf dit soort engelse brieven echt niet zelf hoor.
Zo, en nu krijg ik ongetwijfeld een stortvloed over me heen. Maar laat dit alles eerst eens even bezinken en tot je doordringen, alvorens te reageren. Het is allemaal echt veel erger dan de meesten van jullie beseffen.
Jasmine
sproetendame schreef:Ik heb het idee dat jullie de ernst van dit alles niet helemaal begrijpen of willen inzien.
Een vraag: Wie van jullie heeft een geregistreerde Irish Cob Crossbred of Ierse Tinker? Voor die registratie heb je een hoop geld moeten betalen: keuring, inschijving, paspoort. Noem maar op. Misschien ben je daarvoor zelfs speciaal lid geworden van de ICS.
En wat blijkt? Je hebt helemaal niets. Een waardeloos paspoort, je paard staat geregistreerd in een boek dat helemaal niet bestaat omdat de ICS hiervoor nooit toestemming heeft gekregen. Kortom: je bent nu dus alleen een hoop geld kwijt.
,ik ben niet echt bezig met de stamboeken maar lees natuurlijk wel erover(al jaren) en ieder stamboek heeft goede en minder goede zaken(in mijn ogen).