Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wrom is die nu al gecastreerd als ik vragen mag? Die van mij is een cob, nu 1jr en 1mnd.. bevalt me nog steeds erg prima, geen hengstenkuren oid op het drukke gedoe na in bijzijn van andere pony's.. maar ach als dat het enigste is. En kwa keuring heb ik zelf nog niks met hem gelopen, wel de fokker.. die is er toen met zijn moeder mee naar de keuring gegaan.. moeder werd NL kampioen en charly werd best hengstveulen.. en verder staat er bij mij op de planning om naar de Dragon Welsh Show te gaan in Rijssen op 14 Augustus, en naar de keuring op 4 September in Heteren.

)
)
ik heb hem verkeerd opgeschreven
kan iemand hem juist maken voor me?
heeft zn uitstraling dus wel mooi, zen stamboek ook.. maar daar houd het tog wel op.. ik zou niet meer dan €600 geven.
)

Clitia schreef:Snuitje: 900 euro (sportpony, leuke uitstraling, maar geen papieren)
Narcissa: 700 euro (klein, weinig wedstrijdervaring, niet volledig geschikt voor beginners, al 14 maar kan voor fok gebruikt worden)
Dubbelland's Boas: 1100 (jong, wedstrijdervaring, papieren, lief in omgang, maar wat moeilijker te rijden)
Cuppers Maikel: 1300 (dekhengst, mogelijke wedstrijdpony, makkelijk in omgang, maar wel klein)