Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Skreiandor schreef:Hoi allemaal,
Ik ga 20 augustus met mijn fjord en haar hengstveulen naar de keuring in Beesd. Weet iemand misschien hoe het er daar of op andere fjordenkeuringen aan toe gaat??? Moet je zelf voorbrengen of door een voorbrenger (hoe kan je zo iemand bereiken), hoe moet je voorbrengen, enz. Of waar kan ik de informatie vandaan halen??
Alvast bedankt!
Groetjes skreiandor
teriema schreef:Je moet snel eens recente foto's van hem op bokt zetten, ben heel erg benieuwd!
En als ik zo'n paardje had ging ik zeker weten wel naar de keuring!
Taaclover schreef:Ik ga ook naar Heemstede met Taco.
Met welke fjord ga je en in welke rubriek loop je mee?
Anke schreef:mmmm...heb ook het paspoort al weer terug, wel overgeschreven, maar nog geen DNAcertificaat....beetje vreemd, krijg ook nooit antwoord op mijn vragen. Dit keer zelfs alleen het paspoort, geen brief of niets erbij.
Kom ik aan het bellen, wil toch weten of ik zaterdag nu wel of niet met Rosa kan gaan! (ja gaan kan altijd, maar ook meedoen!)
Dus afwachten.

Fjordenmaniak schreef:Ga je haar nu nog laten dekken? Best laat ofniet... dan komt het veulen pas in juni of later... Wil je niet nog naar een andere keuring later in het jaar als haar certficaat er is?
) Vivaldi's certificaat was nog niet binnen.. Daarom is hij bijgeschreven in Spoordonk en daar kwam die een week van te voren binnen