Wat voor pony voor m'n vriendin?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:04

zal ik ook informeren, maar weet niet of ze dat weten

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 21:05

okey je hoeft niet heel veel moeite te doen hoor haha Lachen

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:07

is niet zoveel moeite Knipoog

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 21:12

okey haha Lachen

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:19

ik zal het morgen gelijk vragen

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 21:21

Haha okey *LOL*

ViTaMiEnTjUh

Jantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 16:03

hallow ik ben jantine(die vriendin van marloes) enne....... ik wil egt een pony!

Artemiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 17:49

ViTaMiEnTjUh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:47

het lijkt me wel een koel beesie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha! Tong uitsteken Haha! Haha! Haha!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 09:16

Boos! stomme mensen grrrr...
ze zijn haar gister op gaan halen en zijn ze vertrokken Boos!
het stomste wat ze ooit hebben gedaan...

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 09:29

NOUJA ZEG!
wat stom....Verdrietig

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 09:30

idd erg stom
en arme pony Huilen
ze was bij ons al een maand niet geweest en er waren er een paar bij ons die der nog pakte en gelukkig stond ze op de wei, maar waar ze naar toe gaat is geen wei Verdrietig

Kim1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:26

Okay, voor de laatste keer(hoop ik): neem geen pony als je ouders het niet willen. Waarom zoeken jullie al een pony terwijl het nog niet mag van je ouders? Je wilt buiten je ouders om een pony kopen ofzo? En dan zelf alles betalen?

Stel de pony krijgt iets ernstig en er moet een veearts bijkomen wie gaat dat betalen? En zeg nou niet dat dat niet gebeurt want er kan altijd iets gebeuren met een pony. En Jantine wil je ons nu ook eens vertellen waarom je ouders geen pony willen.

Shettiefan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:31

Ik ben ooit zo super super super dom geweest om een pony te kopen zonder dat mijn ouders het wisten. Wat een narigheid.
Meid, alsjeblieft, begin er niet aan.
Leer van de fouten van een ander, je leeft te kort om ze allemaal zelf te maken.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:35

Haflingers duur? Dat ze er achterlijke prijzen voor vragen zegt nog niet dat ze het ook krijgen. Heb mijn haflinger gekocht als 2.5 jarige merrie zonder papier voor 2000 GULDEN

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 14:27

Inderdaad, de vraagprijzen zijn voor alle paarden in mijn ogen belachelijk hoog, maar krijgen ze het er ook voor? Volgens mij is de handel op dit moment nul komma nul!

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 14:35

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 22:37

kim16 schreef:
Okay, voor de laatste keer(hoop ik): neem geen pony als je ouders het niet willen. Waarom zoeken jullie al een pony terwijl het nog niet mag van je ouders? Je wilt buiten je ouders om een pony kopen ofzo? En dan zelf alles betalen?

Stel de pony krijgt iets ernstig en er moet een veearts bijkomen wie gaat dat betalen? En zeg nou niet dat dat niet gebeurt want er kan altijd iets gebeuren met een pony. En Jantine wil je ons nu ook eens vertellen waarom je ouders geen pony willen.

Ik wil even voor jantine reageren want ik ken haar goed.
Ze gaat in ieder geval niét een paard kopen buiten haar ouders om.

En nogmaals: Ze kan haar paard stallen bij een boer, die vraagt voor de stalling+wei+hooi en stro 70 euro. Wormenkuur en hoefsmid en dierenarts moet je zelf betalen. (ik heb m'n pony daar ook gestald).

Waarom het niet mag weet ik ook niet eigenlijk maar het gaat niet om de verantwoordelijkheid.

Maareh....Jantine je kon ook samen met die boer zegmaar een paard nemen, waarom doe je dat niet, dan hoef je alleen te betalen als je gaat rijden en verzorgen! En niet duur! Dat had ik gedaan hoor! OK dan!

Kim1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 22:41

Een boer gaat een paard voor je kopen en jij hoeft alleen te betalen als je wilt rijden Verward ? Sorry maar ik vindt jou steeds ongeloofwaardiger, ik geloof niet dat je echt een paard hebt. Wij hebben zelf ook paarden en hoewel we zelf land hebben ben ik meer dan 70 euro kwijt. En zoals ik al zei ik geloof niet dat Jantine klaar is voor een eigen pony. ZOEK een verzorgpony. Waarom mag ze van haar ouders geen eigen pony?

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 22:43

kim16 schreef:
Een boer gaat een paard voor je kopen en jij hoeft alleen te betalen als je wilt rijden Verward ? Sorry maar ik vindt jou steeds ongeloofwaardiger, ik geloof niet dat je echt een paard hebt. Wij hebben zelf ook paarden en hoewel we zelf land hebben ben ik meer dan 70 euro kwijt. En zoals ik al zei ik geloof niet dat Jantine klaar is voor een eigen pony. ZOEK een verzorgpony. Waarom mag ze van haar ouders geen eigen pony?

Nee dat is echt waar van die boer, maar dat is dan natuurlijk niet allleen voor jantine, maar ook voor anderen die erop willen rijden.
Ik weet niet of het erg ponyvriendelijk is, maar het IS wel zo.

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 22:45

En ik heb zelf wel een paard, kijk maar bij ITP met de foto's van roylinde de titel is Royena op haar nieuwe plekje en er zijn nog meer, daar staat dusty mijn kruissing arabier en de andere helft is waarschijnlijk welsh ook op. Het schimmeltje. Kijk maar zelf als je me niet gelooft

Kim1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 22:55

Wil je me even vertellen waar die boer staat dat lijkt me ook wel wat een boer die voor mij een paard gaat kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 17:14

Jaaaaaaaaaaah vertel waar staat die boer? Ik wil er ook nog wel een paardje bij..en als hij hem toch koopt.....Lachen

En is 70 euro niet een klein beetje goedkoop????
Man dat ben ik onderhand in een week wkijt :S
Maargoed....

EN als je een pony wilt hebben is de prijs niet het belangrijkst..ga eerst informeren over het dier en ga dan pas onderhandele over de prijs

een stok goedkope pony dat verder niets aan hebt is ook niks hoor!

Artemiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 17:43

Marloez: Waarom zit jij eigenlijk voor dat vriendinnetje te praten? Kan ze dat zelf niet ofzo? Verward
Ik vind het allemaal een beetje vaag hoor! En ik geloof er ook niks meer van, het mag niet van haar ouders, waarom blijf je dan nog door zeuren? Frusty

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 18:49

ik zou gewoon een verzorgpony vinden. ze hebben het vorige topic al gesloten en nog open je een nieuw topic. *hint hint* het is duidelijk dat je nog net genoeg ervaring en geld hebt voor een eigen paard. op deze leeftijd *ik neem aan dat je ongeveer van mijn leeftijd bent* kun je niks beginnen zonder je ouders. tenzij een droef paard wat ongelukkig is je niks doet dan moet je er vooral in kopen voor een prikkie en in een oud schuurtje dumpen zonder eten .. komen wanneer JIJ zin hebt. maar goed.. denk dat het wel duidelijk is