Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
marn schreef:dit topic slaat ook nergens op, of ligt dat aan mij? Hoe de kont of staart eruit ziet...
ze zijn ook vaak erg mooi. Ik vind het gewoon grappig om te zien hoe sommige staarten er uit zien. Yunyah"]
[quote="marn schreef:dit topic slaat ook nergens op, of ligt dat aan mij? Hoe de kont of staart eruit ziet...
ze zijn ook vaak erg mooi. Ik vind het gewoon grappig om te zien hoe sommige staarten er uit zien.
Ik vind het ook heel erg leuk hoor! snowdon schreef:Kleintje19: Ik vind het nog heel erg meevallen! Mooie staart hoor!!!
hopen dat het van de zomer goedkomt!
twist schreef:ik heb wel een foto van mijn tinker dat hij 2 jaar is dat je zijn kontje kan zien en staart maar goed zijn staart is nu toch echt wat voller maar een nieuwe foto zal dan ook wel snel volgen
groet jaimy
toen was ie al 3,5 jr Mr Twinkle heette ie toen!!!!!!!!!!!!!!!! grid"]
[quote="twist schreef:ik heb wel een foto van mijn tinker dat hij 2 jaar is dat je zijn kontje kan zien en staart maar goed zijn staart is nu toch echt wat voller maar een nieuwe foto zal dan ook wel snel volgen
groet jaimy
toen was ie al 3,5 jr Mr Twinkle heette ie toen!!!!!!!!!!!!!!!!