Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gulpje schreef:Daisy draagt haar staart nooit scheef, maar wel altijd omhoog. Bedoelen jullie dat met scheef? Ze draagt haar staart altijd hoog met lopen, en als het hard waait of als ze ergens opgewonden van is dan is ie nóg hoger.
gijsenkim schreef:Kan spanning zijn, attaxi......... en nog driehonderd andere dingen. Bij een arabier kan ik me voorstellen dat het spanning is
gabrycha schreef:In michalow tijdens mijn stage periode stonden er ongeveer 350 paarden daarvan heb ik er geen een scheef zien lopen! Ik denk dat er een duidlijk relatie ligt tussen scheef worden gereden slecht passend zadel. waarom t arabieren zouden moeten zijn weet ik niet, kan een ander paard ook overkomen! Vaak is een arabier qua zadelmodel helaas niet zo standaard en de meesten hebben zoiets van als het zadel er maar op ligt de rest komt vanzelf en dan krijg je dit soort afwijkingen zeker in combi met een vaak scheef zittende ruiter! Miscchien komt het vaak voor bij arabieren of arabische ponys omdat we die nu eenmaal veel hebben in nl?(de ponys dan)