) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MirandaB"]
[quote="Jaike schreef:Sorry, ik vind dit een nutteloos topic, ieder dier is anders en wordt gevormd door zijn/haar opvoeding en omgeving, ik denk niet dat wij je echt kunnen helpen..................
en ik ben daar heel blij mee...ze worden vaak als een alleskunner genoemd...natuurlijk kan de ene fjord het ene beter dan het andere...maar vaak kunnen ze van alles wel wat
laat ik het zo maar zeggen 
(oke alles kan een keer gebeuren maar bij mij heeft hij nog ooit zoiets gedaan) 1 ding...hij is wel ondeugend
en een erg vreetzakje...
Ik ben een trotse eigenaresse van een kwpn'ner,9 jaar,ruin,1.65.echt een schat maar met het rijden komt nog wel eens een duiveltje in hem op en dan moet ik iedere keer weer laten merken dat hij naar mij moet luisteren in plaats van zijn eigen zin te doen.maar daar hou ik wel van.Als ik weer opnieuw voor een paardje ging.dan ging ik iig voor een koud bloed.lekker rustig en idd cool in het hoofd.Ik merkte trouwens wel degelijk verschil tussen mijn toenmalige fries en de kwpn'ner.
Verder is ze heel erg lief en luistert goed, behalve waarneer je iets doet dat ze echt niet wilt, bijv waarneer we door modder heen moeten, ben je er eindelijk door heen en dan staat ze aan de andere kant te steigeren >;)