Citaat:Oliver schreef:
Als ik dan klaar ben met mijn studie is het veulen groot genoeg om te worden ingereden en kan het bij mij komen wonen als ik een eigen huisje heb.
Ik weet natuurlijk niet wat jouw persoonlijke situatie is, maar een erg realistisch beeld is dit niet, voor als je voor het eerst op jezelf gaat.
Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Haha.. Klinkt penny achtig.. Nee maar ik bedoel ook niet als ik voor het eerst op mezelf ga wonen. Maar gewoon als ik volwassen ben en ik heb een eigen huis (man,kinderen
) Maar omdat dat nog wel een tijdje duurt en mijn hafje tegen die tijd al wat ouder is. Wil ik graag dan een iets jonger paardje maar dan toch met het 'bloed' van mijn haffie. (Mijn haf gaan we trouwens ook niet weg doen hoor, zoals het er nu naar uitziet
)Citaat:haflinger x paint is ook leuk, verkaatje hier heeft er een,
echt een gaaf ding ook
Kzal haar wel even pb'en..
Citaat:Het is dan ook vooral afhankelijk van hoe je merrie gebouwd is, gaat ze de barokke kant uit, of juist de luxe kant
Kzal even een foto laten zien (op de bovenste 2 is ze nogal dik, hier was ze nog niet van mij)

Dit is ze nu:

Ze is best wel stevig dus...
Ik weet dan nog niet wat ik doe.. Omdat het zo vaak 'fout' gaat met zulk soort kruisingen. Je hebt kans op een heel leuk veulen maar ook op een hele 'mislukte'

;

>;)