Mountain Pleasure Horse: Het gouden paard van Kentucky (ELP)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mac

Re: Mountain Pleasure Horse: Het gouden paard van Kentucky (ELP)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 23:07

Wow! Allemaal mooi, maar die zonsondergangsfoto's hebben echt iets magisch!

xMiinh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-24 11:04

JornaR schreef:
Wat een ontzettend gaaf project! Ik heb altijd iets met bijzondere rassen gehad :D
Ik ga het boek zeker pre-orderen, ik ben heel benieuwd. Begrijp ik het goed dat een deel van de opbrengst naar het behoud van deze rassen gaat?
Het paard van foto 6 is wel mijn favoriet <3

Super lief van je dankjewel! Een deel gaat inderdaad naar de desbetreffende organisaties waar wij mee hebben samen gewerkt. Mocht je nog willen pre-orderen, een reminder om dat voor 11 juli te doen, dan heb je nog korting :D Link staat in mijn onderschrift!

JornaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 15:57

xMiinh schreef:
JornaR schreef:
Wat een ontzettend gaaf project! Ik heb altijd iets met bijzondere rassen gehad :D
Ik ga het boek zeker pre-orderen, ik ben heel benieuwd. Begrijp ik het goed dat een deel van de opbrengst naar het behoud van deze rassen gaat?
Het paard van foto 6 is wel mijn favoriet <3

Super lief van je dankjewel! Een deel gaat inderdaad naar de desbetreffende organisaties waar wij mee hebben samen gewerkt. Mocht je nog willen pre-orderen, een reminder om dat voor 11 juli te doen, dan heb je nog korting :D Link staat in mijn onderschrift!

Des te meer reden om het boek te bestellen, heel mooi!

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 16:14

Manadeluca schreef:
Heel mooie foto's, wat lijken de Noord Amerikaanse paardenrassen toch sterk op mekaar.

Er zijn behoorlijk wat hengsten ook die voor verschillende stamboeken zijn goedgekeurd. Zo zie je behoorlijk wat hengsten die RMHA, KMSH en MPH gekeurd zijn.