Wanneer jubileum fjorden te hoenderloo?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 10:12

ik mag er eigenlijk niks meer over zeggen, ik ben krap aan 1 jaar lid, zo werd mij gisteren medegedeeld!
Bloos maar het zou nog terspraken komen in een vergadering

Maar idd viv, de vorige keer was het ook, in mijn ogen wat laat. De vergadering van de FJordenFok was al geweest. Maar als het voor de ALvergaderingen van de verenigingen bekend is, dan kan er daar al vast wat over bedacht worden.
Maar alles was wel gewoon op tijd op zijn pootjes voor het jubileum. Maar ja, wij hadden Aart natuurlijk Knipoog

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 16:19

Fjordenmaniak"]
ik mag er eigenlijk niks meer over zeggen, ik ben krap aan 1 jaar lid, zo werd mij gisteren medegedeeld!
Bloos maar het zou nog terspraken komen in een vergadering
[/quote]

Wt een ongelofelijke onzin zeg... lid is lid, sinds waneer doen we met lidmaatschap aan een proeftijd (mag dan wel even vermeld worden bij aanmelden)? En als lid hoef je mijns inziens niet overal ja en amen op te zeggen. Daarbij heb je volgens mij niks verkeerds gezegd, in tegendeel!

[quote="Fjordenmaniak schreef:
Maar idd viv, de vorige keer was het ook, in mijn ogen wat laat. De vergadering van de FJordenFok was al geweest. Maar als het voor de ALvergaderingen van de verenigingen bekend is, dan kan er daar al vast wat over bedacht worden.
Maar alles was wel gewoon op tijd op zijn pootjes voor het jubileum. Maar ja, wij hadden Aart natuurlijk Knipoog

Zie je wel, wat in het vat zit verzuurt niet. Misschien moeten de mensen die deze geruchten in de wereld gooien voortaan eerst even wachten tot ze iets concreets op papier hebben voor ze een jublieumoorlog ontketenen, met vage uitspraken en zogenaamd niet meer weten van wie ze het hebben, met verstrekkende gevolgen. Want nu zijn de verkeerde mensen de gebeten hond omdat iets verkeerd gelezen wordt. Terwijl jij juist een van degene bent die de rust probeert te bewaren in dit onderwerp tot er meer duidelijkheid is.

We wachten gewoon geduldig af met zn allen, na de regiovergaderingen zal er ongetwijfeld meer bekend worden en de achterliggende motivaties waarom wel/geen jubileum ook, dus laten we met zn allen geen paniek zaaien om niks we hebben nog een jaar.....

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 16:24

Fijn dat je me ondersteund, Lovers dat doet goed!

Ik ga er van uit dat het gewoon doorgaat!
Dus ben al aan het brainstormen... als ik nog mee mag doen! Ik hoop het wel, want de afgelopen 2 keer waren super gaaf! Zowel als groom als zelf volledige deelnemer!

helga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 18:50

meestal wordt het in het voorjaarsnummer bekend gemaakt, voor mij is het, het vijfde jubileum en wat ik me kan herinneren van alle vorige jaren is dat alles op het laatste moment toch nog goed komt Lachen

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 08:08

helga schreef:
meestal wordt het in het voorjaarsnummer bekend gemaakt, voor mij is het, het vijfde jubileum en wat ik me kan herinneren van alle vorige jaren is dat alles op het laatste moment toch nog goed komt Lachen

idd het voorjaarsnummer in het jaar vh jublieum dus we hebben nog een jaar te gaan.... Haha! Maar tis wel lastig als je nu iets " instudeerd" en het blijkt voor niks te zijn volgend jaar, dus ik snap het ongeduld wel...

helga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 08:28

ja dat is ook lastig, ieder gewest heeft een eigen "welstandcommisie" en die beslissen wat er in mag en wat niet. bv voor de keuring die dag.

misschien kun je die alvast eens aanspreken. vorige keer was dat in zuid holland. aad vis en joop de hoog sr.

verder kan iedereen wel inschrijven voor het defile, de lange afstandwedstrijd en de spelletjes. met een klein detail verschil komt het meest ieder lustrum op het zelfde neer.
alleen toen het stamboek 35 jaar bestond, was het progamma omgegooid.
toen hadden ze de recordpoging erbij 35 fjorden voor de bierwagen. en iedereen verkleed erachter aan.

instuderen kan altijd, als je echt iets orgineels neerzet dan is daar vaak wel ruimte voor

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 10:20

helga"]
verder kan iedereen wel inschrijven voor het defile, de lange afstandwedstrijd en de spelletjes.
[/quote]
Ja de spelletjes, of wel de meerkamp! Dat is vet leuk stom ik ben geen klein kind meer, maar het brengt wel het kind in je naar boven lekker vlaggen- of passagiersrace Cool

[quote="helga"]
met een klein detail verschil komt het meest ieder lustrum op het zelfde neer.
[/quote]
ja, maar wel een leuk programma! Bloos! maar wie weet komt er iets nieuws, al hoop ik dat het wel op dezelfde geoliede machine gaat Pling dat ging goed.

[quote="helga schreef:
instuderen kan altijd, als je echt iets orgineels neerzet dan is daar vaak wel ruimte voor

Idd, dat hebben wij 4 jaar geleden ook invulling aan gegeven met een 4 tal dressuur.