Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Echt een type-plaatje op hem plakken lukt gewoon niet

. Dan toch Pintaloosa, zeker weten ...
? Moet ie dan niet nog meer kenmerken hebben ergens op z'n lijf? Ik weet dat een appaloosa die wel heeft, maar een pintaloosa
Al was ie nog paars met groene bollen en gele krul-manen, hij is LIEF
En da's uiteindelijk de reden waarom we hem gekozen hebben voor m'n dochtertje
Vele mensen zeggen dat die kleintjes ongemanierd zijn en onopgevoed (is ook vaak zo) ... Zouden ze Quicky moeten ontmoeten!!! Dat mannetje is een lotje uit de duizend, de perfecte kinderpony gewoon, opgevoed tot en met
) Summertje schreef:Heeft hij nou gestreepte hoefjes sonjabelgium?
Mijn pinta heeft juist wel gestipte huid rond mond, ogen en geslachtsdelen en het typische oog, maar gewoon gele/witte hoefjes
Anke schreef:Natuurlijk gaat dat niet altijd op...., maar schimmel kan zelfs ook een generatie overslaan.....![]()
Het is logisch dat als de appaloosa in de afstamming verder weg komt te zitten, een nakomeling (kleinzoon) minder appaloosakenmerken heeft...![]()
Idd gaat het logische niet altijd op en pony's blijven je verrassen...![]()
appaloosa x appaloosa kan idd ook eenkleurige appaloosa geven, maar toch heeft deze eenkleurige toch meerdere appaloosa raskenmerken.
Anke schreef:ik heb bruinschimmel x bruinschimmel en daar is 100% vos uit gekomen!
Dus het kan wel....![]()
maar goed meningen verschillen, ervaringen verschillen.![]()
Hier gaat dit topic niet over, dus ik ga er ook geen discussie over beginnen.![]()
![]()
![]()
), even over het twijfelgeval van Sonjabelgium, zou dat geen homozygote tobiano kunnen zijn?
zijn.