balance schreef:Ik heb dat weleens gehoord ja, ik weet niet wat die test precies inhoudt. Iets met erfelijke aandoeningen neem ik aan?
Op bokt/wiki en google is er genoeg over te vinden, lees je even in

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:balance schreef:Ik heb dat weleens gehoord ja, ik weet niet wat die test precies inhoudt. Iets met erfelijke aandoeningen neem ik aan?
Op bokt/wiki en google is er genoeg over te vinden, lees je even in
Gimme_Spurs schreef:Vooral bij jonge paarden moet je door de leergierigheid en die will to please erg uitkijken dat je ze nuet overvraagt. Mijn ervaring is dat je door de training kort te houden en veel verschillende dingen af te wisselen het het leukst houdt voor ze.
Bij Joy zat na 3 keer 10 minuten in de roundpen het "kusje" (commando voor de galop) er al in. Zo gaaf!
[ Video ]
Alle fijne karaktertrekken van de quarter in 1 filmpje. Hier was Joy bijna 2.
balance schreef:Gimme_Spurs schreef:Vooral bij jonge paarden moet je door de leergierigheid en die will to please erg uitkijken dat je ze nuet overvraagt. Mijn ervaring is dat je door de training kort te houden en veel verschillende dingen af te wisselen het het leukst houdt voor ze.
Bij Joy zat na 3 keer 10 minuten in de roundpen het "kusje" (commando voor de galop) er al in. Zo gaaf!
[ Video ]
Alle fijne karaktertrekken van de quarter in 1 filmpje. Hier was Joy bijna 2.
Wát een leuk dier is dat zeg!