Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
e

. Ze is overigens 34 geworden en zag er uit als een jonge blom. mirim schreef:Ik heb o.a. een Gelderse merrie gehad en nu een Groninger ruin.
Wat mij opvalt is dat ze duidelijk zijn ! Ze willen zeker voor je werken, zijn koel en braaf....maar doe niet iets tegen hun kunnen of zin.
De merrie werd dan altijd echt pissed en deed er alles voor om je af te werpen en de ruin doet het gewoon NIET.
Zelf houd ik daar erg van, maar niet iedereen kan dat waarderen denk ik en noemt dit gedrag eigenwijs of dominant/ moeilijk.
Heet kun je ze wel krijgen. Net als alle andere paarden kun je daar op voeren of actief aan het been rijden.

)
Ik ben sinds 2015 ook trotse eigenaar van mijn heerlijke Groningse vriend: Sorantos (Saron x Test).

Heerlijk paard, zou haar echt voor geen goud in willen ruilen. We rijden af en toe een crossles, springen, dressuur en sinds kort staat ze ook voor de kar! Ze is soms slimmer dan nodig
maar dat houdt het leven spannend haha.mirim schreef:Mooi! Wat een sprekend hoofd heeft hij.
Als je met hem de ring in komt heb je ook wel meteen een binnenkomst!