Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! Kaiyo ging trouwens ook bijna op z'n muil op die manier haha. Stiekum moest ik wel erg lachen
.
!

Een iets fijner hoofdje erop en precies toch nog 'barok'. Heb je specifieke plannen met hem?
. Mensen op stal vinden hem een clown, dat is hij ook.

( maar dat kan ook met haar verleden als kermispony te maken hebben)
Maar het uiterlijk, ik vind ze niet lelijk (allesbehalve) maar het is geen ras waar ik voordien aan dacht. Terwijl ik bij mijn Haf dat wel wist. Daarnaast wil ik ooit eventing starten (laag niveau), maar heb geen idee of dat met een Konik zou lukken. Vrijheidsdressuur vind ik tof om te zien, maar ik ben wel echt een ruiter. KimIndah schreef:Volgens mij zijn ze in Duitsland en zeker ook in Polen, veel makkelijker te krijgen. Dekhengsten heb ik ook wel eens naar gezocht en deze zijn in eerder genoemde landen ook te vinden. In Nederland is de Konik als "tam" paard nog niet heel bekend.
kwita schreef:grappig dat je dat zegt kwita, want er zit wel degelijk en flinke scheut (poolse) arabier in de KonikWat ik wel vind dat smoky een echt oerpaard is van bouw en kleur, dat trekt bekijks vele moderne paarden freaks vinden het lelijk omdat het geen adel ( arabischeinvloeden) uitstraalt maar ook van "kudderegels" en dat vind ik wel een merkbaar verschil met mijn vorige ponys ( toevallig ook hafjes).

).
sorry Van had n verkeerde aansluiting... En van dat poolse arabierenbloed had ik echt geen weet, maar ik vind het toch niet zo dominant aanwezig over het algemeen.