tinkervirus?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ragna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 19:45

ik heb er zelf 5 dus ik ben heel besmettelijk

Bianca22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 19:55

duidelijk een geval van tinkerites, en weetje wat jammer is ? je komt er nooit meer vanaf en er is ook niets aan te doen, het is zegmaaar een chronische ziekte!
ben afgelopen zomer zelf ook besmet geraakt door 1x naar de tukkertinker te gaan kijken en tja dat moet je niet doen he, dan raak je besmet! afgelopen zomer heb ik er meteen maar 1 gekocht want de enige bijwerking is dat je er zo kwijlerig en hebberig van word!
succes met je besmetting!

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 22:36

dr is maar 1 goed geneesmiddel voor het tinkervirus! zelf een tinker kopen of dr eentje verzorgen haha...

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 08:03

Ja, ik was zelfs zo, ik zag er een waar ik verliefd op werd (zij besmette mij) en ik heb haar gelijk gekocht!!! Heb dus weinig last gehad van de bijwerkingen, alleen dat je er nooit meer af komt, tja, dat heb ik wel ondervonden ja. Inmiddels hebben wij nog wat mensen bemet met het tinkervirus, waaronder mijn beste vriendin. Toen mijn merrie (die zij reed) een veulen kreeg, wilde ze die maar al te graag hebben!!