MorganeR schreef:Ja, dat was ook gelijk het duurste wat ik voor Kim heb gekocht.Dankjewel voor de informatie Elise! Mooi om te horen dat het dus toch zonder mok/cpl kan. Ik denk dat er op de stal waar ik het over heb heel veel geregeld kan worden qua voedingsplan, dus dat komt wel goed.
Zijn ze over het algemeen ook een beetje goed te houden op buitenrit enzo? Daar ben ik soms wat huiverig mee.
[naam]: 2100 euro voor een zadel?!Ik ben zelf fan van de boomloze zadels van barefoot, die vrijwel op ieder paard zouden moeten passen. Dus hopelijk gaat dat wel goedkomen.
Mooi om te horen dat ook kim geen CPL of mok heeft! (fan van de filmpjes op youtube haha)
Is het over het algemeen wel makkelijk om met ze te werken? Of maken ze snel misbruik van hun kracht?
Maar we hadden echt zoveel ellende met niet-passende zadels en we hebben beide een moeilijke maat. Vanuit mezelf kan ik wel zeggen dat Kim niet haar kracht misbruikt, tenminste niet tijdens het rijden, ik rij haar ook gewoon op een dubbel gebroken trensje, vooral buiten.

Ze is super koel in het koppie, kijkt nergens van op, maar is vaak wel liever lui dan moe, dus daar valt nog wel aan te werken.
Ik ben zelf fan van de boomloze zadels van barefoot, die vrijwel op ieder paard zouden moeten passen. Dus hopelijk gaat dat wel goedkomen.
enkt aan die shetlanders en politieagenten*