Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elan"]
[quote="zippora schreef:Shamal,
Hoe heette jouw Akhal-Teke en wat is er met hem gebeurd? Wij hebben sinds vorig jaar een vereniging (Akhal-Teke Benelux) en we zijn naarstig bezig om alle akhal-tekes binnen de Benelux in kaart te brengen Tot nu hebben we er al ongeveer 40 opgespoord.

Amethyst schreef:Ik vind die laatste foto wel mooi. Dat is inderdaad in verhouding. Dat vind ik niet van de andere foto's. Die eennalaatste foto vind ik dus absoluut niet mooi. Veels te dunne hals en een veels te ''dik'' lijf. De verhoudingen kloppen niet. Wat bij die laatste weer wel zo is. Daarbij is die dunne hertenhals en lange rug e.d. ook lang niet zo storend, omdat het in verhouding is.
!! Dat zouden wij mensen ook wel willen
.
zippora schreef:Overigens vindt zij dat zelfs de volwassen Akhal-Teke's er uitzien als veulens, hoog op de benen enzo. Je moet het maar zo zien: het zijn paarden die er altijd jong uitzien!! Dat zouden wij mensen ook wel willen
.
(zeg ik volgens mij ook in mijn andere post)Annetje schreef:Ik weet niet of het mag én of het überhaupt kan, maar ik wil eventjes aan de hand van foto's (van bovenstaande site) laten zien wát ik niet mooi vind aan dit ras:
Missouri schreef:Volgens enkele Bokkers is dit het sportpaard van de toekomst...![]()
Ik zie het nog geen nationale dressuurproef lopen![]()
.