Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Er zit in beide types wel kleurvariatie in, maar niet zoveel als bijv quarter. Wel veel sabino. Ik reed zelf een zilverappel tp (x gp). brighteyes85 schreef:Gelders paard, is een fokrichting van KWPN, maar toch echt een heel ander soort paard!
Stoere, maar elegante paarden, fijn karakter, veelzijdig
Iets TE zeldzaam waarschijnlijk

Dan zit je wel in een wat hogere prijsklasse. Julot_Engel schreef:Kijk eens in dit topic. Dit zijn prachtige paarden, goede hoogte, kleurvariatie en niet heel bekend
[KS-ITP] Stoere champagne paint x elegante rocky mountain
snapte ik bij de post van Julot ook al niet, dat topic gaat over kruisingen. Ess_Ramona schreef:Het paard waar jij een klik mee hebt.
Ga niet rasgebonden op zoek naar een paard.
ik was op zoek naar een Haflinger en kwam met een Draver thuis.
Moet je eigenlijk een merrie hebben waar je nog een ezel op kunt zetten en toch een duidelijk Arabisch veulen uit krijgt
chery schreef:Inderdaad quarter of paint. En die kan je ook prima met een ander zadel,rijden dan een westernzadel hoor! Zijn zelfs speciale klasses voor(hunter). Dus je hoeft niet perse op een westernzadel.
Magnificante schreef:maar eigenlijk wil ik me wel eerst in het betreffende stamboek(en) verdiepen, om te zien of ook hun fokbeleid me aanstaat.