We zullen het zeer zeker van deze kant strak volgen.
Riccardo......veel succes met je eerste ritje op je meisje, ze zit super!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mirkayan schreef:Y;( ...zo voel ik me een beeeetje....maaaaaaaarrrrrr....
Daaaaag Josje veeeeeel plezier en...niets dan lof en geprezen voor JE KIND...hij staat er maar Mooi met de ALLER Beste kansen en wanneer is dat voor het laatst gedaaaaaaan ......20 jaar geleden ofzo????????????? .....
...
......OOHHHHH DAT wou ik maaaaaar FF zeggen!!!!!!!
...niemand doet je dit NA!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
gr,sas.
Paduc"]
[quote="Mirkayan schreef:Y;( ...zo voel ik me een beeeetje....maaaaaaaarrrrrr....
Daaaaag Josje veeeeeel plezier en...niets dan lof en geprezen voor JE KIND...hij staat er maar Mooi met de ALLER Beste kansen en wanneer is dat voor het laatst gedaaaaaaan ......20 jaar geleden ofzo????????????? .....
...
![]()
gr,sas.
Paduc"]
[quote="Mirkayan schreef:Y;( ...zo voel ik me een beeeetje....maaaaaaaarrrrrr....
...
![]()
gr,sas.
Mirkayan schreef:[welke hengst in NL [gefokt] zou dit dan moeten gaan klaren ?????....verraad mij dan AUB wie op DIT moment een hengst heeft staan van het "Ghajariy kaliber".....???????? ik zou zo gauw niet weten wie in NL[en gefokt in NL]
Sabiy schreef:En als hij zover is, moet ik nog zien welke hengst hem dan nog kan verslaan......