volgensmij heb je wel speciale(re) trailers nodig! in ieder geval een grote met verhoogd dak! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
volgensmij heb je wel speciale(re) trailers nodig! in ieder geval een grote met verhoogd dak!
en dan ook nog eens als hengstveulen gekocht.. Het klinkt niet echt verstandig, maar tot nu toe is het een van mn beste keuzes geweest 

Ik heb ik niet het gevoel dat hij echt meer eet dan de ander paarden; dit is iig niet zo qua brok/muesli.
Het hangt dus helemaal af van het type huisvesting dat jij zoekt of een shire lastig is. 
en ik wil hem opleiden volgens de academische rijkunst!
momopaws schreef:Qua uiterlijk vind ik ze heel erg mooi. Ik heb altijd al wat met trekpaarden gehad en het feit dat 99% van de mensen die je het vraagt ze de "gentle giants" noemen... Dat spreekt me raar genoeg echt aan. Vaak zegt men ook dat de grotere paarden veel rustiger en koeler in hun hoofden zijn, dit heb ik ook liever dan een paardje dat wegschiet bij een krakend takje. Ik zou misschien wel met ze willen gaan mennen of gewoon lekker (buiten)rijden. Niks in de wedstrijden in ieder geval.
@Dyoka: Ik weet niet, misschien hebben ze een veeeel grotere stal of heel veel meer voer nodig, en is dit geen goed idee voor een eerste paard omdat het heel duur is? Dit soort verhalen hoor ik wel eens op stal, zovan "had ik maar een pony of kleiner paard gekocht, die kosten minder in de stalling/hebben minder voer nodig.
Mindim schreef:Tinkers zijn ook leuk hoor en ook wel in de ietwat grotere maten, alleen moet je dan naar het type vanner kijken of anders bij drumhorses.
Ze zijn wat koeler in het hoofd, herstellen iets sneller. Maar dat ze niet schrikken van een krakend takje is onzin hoor. Die van mij daar kun je prima met een tractor bij langs, maar de mus in de boom is dan levensbedreigend.
Je kunt zeker wat van Clydesdales en Shires terug vinden in de tinkers, uiteindelijk zit dit in tinkerbloed!
Maar ook tinkers kunnen boefjes zijn en best rodeo doen hoor, ik heb er een gebroken sleutelbeen aan overgehouden en Patries90 heeft zijn mindere kant ook wel eens gezien![]()
Nu is hij goed doorgereden en schrikt hij wel, maar herstelt sneller.
Maar beginnerspaarden vind ik het iig niet, ze hebben een aardige eigen weil en je moet wel een consequente baas zijn wat dat betreft.
had je laatst nog een pbtje gedaan.. 

cherell0 schreef:dat filmpje zou ik graag zien patries![]()
ik heb ook wel meerdere mensen van een koudbloed gelanceerd zien worden![]()
altijd komische om te zien , maar ook eng ... als ze gaan , gaan ze ook echt goed
)
) eens of ze je komende week mee wil nemen naar Schinveld! Daar staan er op het moment genoeg namelijk..