Hopelijk niet, vandaag paardgereden en daar stond ie!!! Ooooooh ik ben helemaal verliefd op dat mooi smalle koppie van m. Echt waar niks te vergelijken met een konik paard nu nog hopen dat er ergens nog een Sorraia merrie is. Even wat info over onze nieuwe pony: Naam: Duviano( vind ik een supermooie naam) Ras: Sorraia ( wisten jullie al maar gewoon) Leeftijd: 5 jaartjes nog maar Herkomst:Portugal Stokmaat:1,57 (ongeveer dan)
Laatst bijgewerkt door tabaflab op 24-05-13 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt
tabaflab
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-13 21:26
Foto's komen eraan had vandaag stom genoeg mijn mobiel niet mee. Het mooiste aan Duviano vond ik dat hij een soort van heel slank neusje had en echt waar wat was ie mooi!! Helaas zat er wel een schaafwondje op zijn neus van het transport of zoiets.
Sorry voor een slechte uitleg heb ik 1 belangrijk puntje vergeten, de eigenaresse is op zoek naar een Sorraia merrie, of eigenlijk zelfs twee! Ze wil ook erg graag met die pony fokken. Ze is zelf een beetje te groot om erop te rijden dus een fokkerij van Sorraia pony's haha.
Hopelijk ga ik er vandaag heen, maar de regen kan het nog wel eens tegenhouden. Ik heb gehoord dat hij echt geweldig rijd. Nog maar voor een 5 jarige. En hij is hengst. Ik vind hem superlief en hij is heel nieuwsgierig.
Ik vind het wel een gave pony zeg!! Opvallend beestje, erg apart. Leuk als de eigenaresse ermee wil fokken als ze een merrie ( of 2 zelfs)kan vinden. Dan heb je nog eens iets zeldzaams staan. En wat Voor eentje..ja ik ben fan!
Ben net van paardrijden. Heb even Duviano begroet, maar vanwege andere instructice was ik een beetje van mijn stuk gebracht en heb niet meer aan m gedacht.( Ben ook mijn bodywarmer vergeten) Het gaat goed met Duvje. Hij heeft alleen een beetje een raar traanoog zeg maar. En een beetje snot in zn neus. Hij staat met de stal een beetje in de wind maar voor de rest wel goed beschut.
Een update alweer vrijdag langsgeweest. De eigenares is druk op zoek naar een merrie, maar het is wat lastiger om de goede bloedlijn en de juiste merrie te vinden